Jak najít zákazníky?

V obchodě se nejčastěji zabýváte otázkou, „Jak najít zákazníky“? Účastníte se porad, kde se stále dokolečka probírá, jak najít nové zákazníky. Vedení na Vás tlačí, musíte někoho najít, málo se snažíte, navštěvujte všechny, kde je šance, že uspějete. Zdá se Vám to povědomé? Od stolu vše vypadá jednoduše, ale jak najít zákazníka, Vám nikdo neporadí.

Samozřejmě jsou ověřené postupy, které stále fungují, ale pozvolna klesá efektivita, při hledání nových zákazníků.

Nejpoužívanější postupy uvádím v článku: Jak a kde najít nové zákazníky?

Kontaktování a hledání zákazníků pomocí firemní databáze, mapování terénu a kontaktování po telefonu, jsou postupy a techniky, které bych už zařadila mezi konzervativní.

Velice efektivní email marketing, je málo využívaný a pro většinu firem, podnikatelů a obchodních zástupců neznámý postup. Někteří možná tuší, co „Email marketing“dovede, ale nechce se jim do učení nových věcí.

Firmy používají konzervativní postupy stále, protože je mají zažité, nevyžadují žádné změny od vedoucích pracovníků. Chováte se také tak? Neuvědomujete si, jak draze Vás vychází obchodní zástupce, který místo prodávání hledá nové zákazníky? Obchodní zástupce má prodávat a věnovat se stálým zákazníkům.

Když se seznámíte s„Email marketingem“, bude se Vám líbit stále víc. Postupně objevíte jeho kouzlo, kde ho všude můžete využít, kolik Vám ušetří času. Místo hledání nových zákazníků, Vás zákazníci kontaktují sami. 

Jak je to možné? Dřív se říkalo: „Za vším hledej ženu“. Dnes spíše platí: „Za vším hledej internet.“

Mnozí obchodníci na internet nadávají, dávají mu za vinu nízké zisky. Obchodníci zůstávají ve starých vyjetých kolejích a čekají. Stále ještě nepochopili, že se musí postarat o příliv zákazníků, vlastní aktivitou.

Máte internetovou stránku, kde prezentujete Vaše služby nebo produkty?  Udělejte si z Vaší stránky „Automat na zákazníky“. Představte si to, jak komunikujete s Vašimi novými zákazníky, posíláte jim emailem novinky, pozvánky na akce a další užitečné informace. Díky spokojeným zákazníkům, se Vaše prodeje zvyšují, provize roste, žádná krize Vás netrápí.

Ivana Sáčková
Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 19 let. S radostí pomáhám obchodním zástupcům a podnikatelům zvyšovat úspěšnost a efektivitu prodeje. Díky tomu za stejný čas více prodají a žijí své sny.
Jsem autorkou jedinečného e-booku Manuál úspěšného obchodního zástupce , ve kterém předávám ověřené prodejní principy a úspěšnou obchodní strategii. díky které můžete i vy nělikanásobně rozšířit maloobchodní síť zákazníků. dovézt rekordní tržbu v historii firmy a žít své sny.
Komentáře
  1. vojtech molnárr napsal:

    foss

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *