Objednávka: Klíčové obchodní a prodejní dovednosti Brno - dne 25. 5. 2017

Vyplňte přihlášku a zajistěte si účast na jedinečném workshopu, kde zdokonalíte vaše obchodní a prodejní dovednosti. Nasajete skvělou obchodní atmosféru, pozitivní energii a zlepšíte vaše prodejní výsledky.

Pro vaše pohodlí 🙂  informace o školení - workshopu, Klíčové obchodní a prodejní dovednosti.

  • Doporučení
    Přineste si přepis vaší komunikace při sjednávání schůzek po telefonu a obchodního rozhovoru. Budete-li chtít, rozebereme ho a dostanete na něj zpětnou vazbu.
  • Určeno pro obchodní zástupce
    Školení-workshop je zaměřen na teorii i trénink obchodních a prodejních dovedností. Je vhodný i pro začínající a méně zkušené obchodní zástupce Pro trénink využijeme konkrétní situace z vaší i mojí praxe.
  • Pracovní materiály, občerstvení, oběd
    Pracovní materiály a malé občerstvení (coffee break) jsou zahrnuty v ceně školení. Oběd – není v ceně, můžete využít okolní restaurace nebo společné rezervace v restauraci Korzár. Není nutné hlásit předem účast nebo neúčast na společném obědě. Je na vašem rozhodnutí, jakým způsobem využijete 1h obědové přestávky.
  • Certifikáty o absolvování
    V ceně školení - workshopu jsou zahrnuty certifikáty o jeho absolvování, které dostanete na závěr workshopu. Jestliže přihlašujete více osob nebo někoho jiného prosím o vypsání jeho jména do poznámky na přihlášce, pro vystavení certifikátu o absolvování školení - workshopu.
  • Místo konání - BRNO
    Místo konání školení-worksopu: Králova 279/9, 616 00 Brno, v čase 9 – 15.30 hodin, registrace na školení je od 8.45 – 9.00 hodin. V 9.00 hodin začínáme. Prosím o dochvilnost. Doprava a možnosti parkování jsou podrobně uvedené v informacích ke školení - workshopu, které vám přijdou na zadaný email s dokladem a potvrzením přihlášky.
  • Počet účastníků je omezen na 8
    Počet účastníků je omezen na 8. Rezervace míst probíhá podle pořadí uhrazení přihlášky. Potvrzení o rezervaci místa vám zašlu současně s daňovým dokladem. Doporučuji nenechávat odeslání přihlášky na poslední chvíli.

Pojďte na to. 

Vyplňte osobní nebo firemní údaje, dejte odeslat a uvidíme se v Brně.

Přihlašujete více osob  a požadujete 1 daňový doklad pro více účastníků?

Dole ve formuláři, v kolonce počet osob změňte číslo z 1 na požadovaný počet, podle množství přihlašovaných osob.  (Klikněte do políčka s 1 ks školení... smažte ji a nahraďte číslem 2 ks školení..., 3 ks školení...podle požadavků. Konečná cena se vygeneruje automaticky po označení následující položky.)

Pro vystavení certifikátu o absolvování školení, vepište jména účastníků i s tituly, do poznámky ve spodní části formuláře. 

Na zadaný email vám přijde potvrzení o přijetí objednávky, informace o platbě a účasti na školení. Jestliže vám potvrzení nedorazí, prosím překontrolujte složky Hromadné, Promo akce, nevyžádaná pošta, spam. V případě, že ani tam není, volejte 776309157 nebo pište info@ivanasackova.cz a zádrhel vyřešíme.

Ivana SáčkováAutorka a lektorka školení

Říkají o Ivaně

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. skoleni saxo Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými typy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!

Eva Skýpalová, SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, www.berrys.czjednatel

Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.

Eva Janoušková obchodní zástupce

V obchodě jsem 15 let. Školení mě přineslo uklidnění a sebedůvěru. Mně pomohlo. Ujasnila jsem si své schopnosti. Veliké díky. Školení mě přesvědčilo, že co jsem v terénu aplikovala, bylo správné.

Michaela Svobodováobchodní zástupce

Největším přínosem v průběhu školení bylo snížení strachu z osobních otázek. Odzkoušení prezentace mého produktu. Chaos a živelnost nahradit plánováním. Doporučuji školení absolvovat – několikrát!!! Děkuji a ať se vám daří, na co sáhnete.

Miluše Hanušová obchodní zástupce

Bezpečná platba

Něco se zaseklo?

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.