Pořádáte hon na nové zákazníky?

Snažíte se prodat vždy a všude? Naháníte nové zákazníky, kde vás napadne?  Zkoušíte bez rozmyslu letáky, inzeráty, telefonujete jako o život a výsledky jsou minimální? Snažíte se vymýšlet další způsoby jak najít nové zákazníky, ale efektivita je mizerná.

 95% obchodních zástupců dělá stejnou chybu, snaží se okamžitě prodat.

Než začnete nabízet a prodávat, měli byste vědět, zda má potencionální zákazník zájem a chuť nakupovat. Navažte vztah důvěry mezi vámi a zákazníkem a zjistěte situaci a potřeby zákazníka.  Naveďte zákazníka směrem k řešení jeho potřeb a problémů.

Mnozí zákazníci mají různé problémy, ale nechtějí je sami řešit, čekají, jestli je vyřeší někdo za ně. Krok za krokem zákazníka provedete možnostmi a výhodami spolupráce s vámi. Dejte mu možnost, aby se sám pro nákup rozhodl.  Zákazník musí přijít sám na výhodnost vaší nabídky, vy ho pouze nasměrujete a popostrčíte blíže k objednávce. Pomůžete mu, aby se rozhodl.

Jak kontaktovat nové zákazníky ?

Nejtěžší je zaneprázdněné potencionální zákazníky „odchytit“ a získat pár minut. Při prvním kontaktu se zákazníkem, zapomeňte na prodej. Při prvním kontaktu jde o vyvolání zájmu a sjednání termínu schůzky, telefonátu, poslání emailu.

Schůzka je pro vás výhra. Získáte informace o zákazníkovi a možnost rozvíjet vzájemné vztahy.  Dobré vztahy jsou klíčem k prodeji.  Vzájemná důvěra vám otevře dveře k opakovanému prodeji.

Nové zákazníky kontaktujte telefonicky, osobně, pomocí webových stránek. Pamatujte na to, abyste byli jiní než konkurence. Vaším úkolem je zaujmout, získat kontakt, domluvit schůzku. Nic víc. Žádná prezentace, žádný prodej.

Slyšíte-li NE, neházejte flintu do žita. Zeptejte se, kdy můžete zavolat, kdy se to bude dotyčnému lépe hodit. Dostanete termín, kdy máte volat nebo odpověď, já se vám ozvu. Já se vám ozvu znamená, že zákazník nezavolá. Proto ho budete kontaktovat za 2–3 týdny znovu.

Každý z nás je zákazník, na něhož někdo pořádá hon. Všichni rádi nakupujeme, ale chceme se rozhodovat sami, kdy a co koupíme. Způsob tvrdého nátlaku odmítáme. Vzpomeňte si na vlastní pocity, až bude někomu nutit vaše zboží.

V e-knize: Nastartujte kariéru obchodního zástupce, snadno a chytře, najdete postupy a techniky obchodních dovedností. Mimo jiné, získáte návod jak kontaktovat po telefonu. Vyžádejte si e-knihu zdarma.

Ivana Sáčková
Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 19 let. S radostí pomáhám obchodním zástupcům a podnikatelům zvyšovat úspěšnost a efektivitu prodeje. Díky tomu za stejný čas více prodají a žijí své sny.
Jsem autorkou jedinečného e-booku Manuál úspěšného obchodního zástupce , ve kterém předávám ověřené prodejní principy a úspěšnou obchodní strategii. díky které můžete i vy nělikanásobně rozšířit maloobchodní síť zákazníků. dovézt rekordní tržbu v historii firmy a žít své sny.
Komentáře
  1. Mám zájem o e-knihu zdarma.Děkuji

    • Paní Iveto, na stránce vpravo, v červeném rámečku se žlutým podkladem, zadejte Vaše jméno a email.
      Na zadaný email Vám přijde link, kde si PDF knihu stáhnete.

  2. ZuzanaTláskalová napsal:

    dobrý den,

    mám zájem o e-knihu zdarma

    Předem děkuji

    ZuzanaTláskalová

    • Paní Zuzano, vepište Vaše jméno a emailovou adresu do formuláře v pravém horním rohu stránky (ve žlutém rámečku).
      Přijde Vám na zadanou emailovou adresu zpráva, kde najdete odkaz na stažení PDF knihy. Jestliže email nedorazí, podívejte se do složky spam.
      Pokud by se Vám nepovedlo z nějakého důvodu PDF stáhnout, kontaktujte mě na email: info@ivanasackova.cz

  3. Ondřej Minář napsal:

    Já osobně nejraději kontaktuji zákazníky prostřednictvím osobního seznámení. Chce to trochu umění, není to hned, ale po roce a půl, co jsem takhle oslovil několik stovek lidí, tak když mám den, tak se seznámím se 2 – 3 novými lidmi. Kde? Kdekoliv. V autobuse, vlaku, při čekání ve frontě,… Webovky mám taky, ale tam píšu spíš o tom, jakým způsobem se s lidmi seznamuji a slouží mi spíš jako sebeprezentační nástroj, než jako stránka na prodej mých produktů.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *