Štítek: jak jednat

Jak jednat se zákazníkem? Tak, jak si zaslouží

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. 🙂 Jenže vy jste za profesionála, tak se tak při jednání se zákazníkem musíte i chovat. Zákazníci jsou odlišní, proto je i každá schůzka a jednání jiné. A pokud si myslíte, že vás...

Proč se obchodním zástupcům nedaří sjednat schůzku po telefonu

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí k telefonu, aby obvolával nové potenciální zákazníky. Ať se otrká a získá zkušenosti. A jaký je výsledek? Nováček je psychicky na dně a schůzky domluvené nemá. Za to strach z telefonování...

5 tipů, jak působit přesvědčivě na zákazníky

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte být přesvědčiví. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná necítíte. Nejistotu a obavy nechte za dveřmi zákazníkovi kanceláře. Buďte přesvědčiví a více prodáte Jednoduše se to řekne, ale hůř dělá. Zejména, když s prodejem začínáte. Podobné je...

Syndrom debilního zákazníka – 2. část

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když spěcháte, jste nervózní, vystresovaní, rozhodí vás každá maličkost. Stačí jeden zákazník, který zavolá a ptá se na věci, které jste mu vysvětlovali už stokrát. Pokud nezměníte...

Jak úspěšně jednat s lidmi?

Když se Vás někdo zeptá, jste úspěšní, jste oblíbení, máte přátele? Jak odpovíte? Jen tak v rychlosti řeknete jasně, že váháš nebo jenom mávnete rukou na znamení, že není správná doba na otázky. V dnešní uspěchané době...