Štítek: kontaktování zákazníků

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů. Prodávejte jim jejich splněné přání a sny.

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Místo toho zákazníkům prodejte jejich splněná přání, touhy, sny a vize. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají problém domluvit si schůzku a dostat se na jednání se zákazníkem. Sjednat schůzku telefonem je stále složitější, protože...

Je lepší navolávání schůzek nebo jít raději na kliku?

Pohybujete se ve světě prodeje? To jste asi někdy zvažovali, co je lepší. Navolávání schůzek nebo jít přímo „na kliku“. Jít přímo „na kliku“ znamená, jít na neohlášenou, nedomluvenou schůzku, kde vás nikdo nečeká.  Ve firmách spíše platí, nejdřív si navolejte schůzky a potom se sejděte s potenciálním zákazníkem. Jenomže, v situaci, kdy nemáte s prodejem a...

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase od zákazníků uslyšíte NE. Děkuji, nechci.  Ještě si to rozmyslím. Konkurence je levnější a další podobné výmluvy, které mají dnešní zákazníci dokonale zvládnuté. Jaké to je? Jak se cítíte?...

Okurková sezóna, mýtus nebo výmluva

Říká se, že prázdniny jsou okurková sezóna. Je to mýtus nebo výmluva? Fakt, je ten, že některé firmy mají prodejní špičku, jiné „okurkovou sezónu“.  Ať se nám to líbí nebo ne, obchod funguje ve vlnách. Ovlivňuje ho i roční období a sezónnost. Některé měsíce padají prodejní rekordy. Jindy jste rádi, že uděláte průměrnou tržbu. A...

Jak prodávat služby, jako na běžícím pásu

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak prodávat služby, si můžete přečíst i v článku „Jak prodávat nehmotné produkty“. Proč tento článek píšu? Díky paní Evě a jejím emailu. Před 14 dny, mi přišla od Evy tato reakce...

Jak roztočit kolo úspěšného kontaktování nových zákazníků

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud budete chtít a něco pro to uděláte, tak kontaktování zákazníků zvládnete. Obchod a prodej je o myšlení, komunikaci a hlavně praxi. U firem, se kterými jsem spolupracovala,...

Jak zvýšit úspěšnost v kontaktování?

Máte nějaký plán, systém či strategii při kontaktování potencionálních zákazníků? Nebo pálíte naslepo a ono to občas vyjde? Nevíte, jak zvýšit Vaši úspěšnost v kontaktování zákazníků? Podle mého je důležitý přístup a vyhodnocení aktuální situace na trhu. Je důležité rozlišovat skupiny Vašich zákazníků, podle služeb nebo zboží. Je jedno, jestli se pohybujete v maloobchodě, velkoobchodě,...