Štítek: krize

Stav mysli rozhoduje o Vašem životě.

Možná si řeknete, zase nějaké řeči o ničem. Někteří z Vás, ví své. Opět se potvrzuje, že nejistota vyvolává obavy a strach. Myšlenky se Vám uchylují, negativním směrem. Jako na běžícím pásu se Vám vybavují katastrofické scénáře, které vidíte živě před očima. Takto většinou reagujete na špatné zprávy. Tento negativní proud myšlenek je nutné, co...

Víte, kdo je Váš zákazník?

Říkáte si, že svoje služby nebo produkt, můžete prodat každému? Že pro Vás, není segmentace trhu důležitá? Na první pohled můžete mít pravdu, ale je to tak skutečně? Když se zamyslíte nad různými výrobky a službami, začnou Vás napadat různé potřeby, které by ten daný produkt nebo služba měly mít. Výrobky musí splňovat určité parametry,...

Proč agresivita zákazníků roste? Proč jsou zákazníci zlí?

Máte pocit, že si jako zákazník můžete dovolit cokoliv? Co pro Vás znamená obchodníky ctěné pravidlo „Zákazník náš pán.“. Myslíte si, že vám dal někdo právo nadávat a osočovat prodavače, že vás okradli, že jsou zloději, že vám záměrně prodali něco nefunkčního? Na takové chování právo nemáte a nic vás neomlouvá. Zkuste si představit, jak...

Jaké to je, když se vede cenová válka? Vyhraje zákazník?

Slyšíte ještě na akční cenové nabídky? Jak je někde nápis „Zdarma“ musíte to mít? Kdysi dávno, letáky fungovaly, jako pobídka pro zákazníky. Obchodníci byli spokojení. Dnes by nejraději obchodníci akční letáky zrušili. Divíte se proč? Dnes, v době ekonomické krize, se obchodníci podbízejí zákazníkům, nejnižší cenovou nabídkou. Napadá Vás, vždyť je to dobře pro zákazníka, nakoupí...

Zvoní obchodním zástupcům umíráček?

Je to možné?  V době, kdy celková nezaměstnanost v České republice kolísá mezi 8% až 9.7%  a  je velký zájem o pozici obchodního zástupce. Personální agentury uvádějí, poptávka po kvalitních obchodních zástupcích roste. V čem je tedy problém? Důvodů, proč dochází k tomuto konfliktu, je hned několik. V době „krize“, kdy mají firmy problémy s prodejem...