Štítek: nabídka

Myslíte si, že končí doba obchodních zástupců?

Slýcháte o firmách, které vyhlásily bankrot, propustily zaměstnance a ukončily svoji činnost. Setkáváte se s názorem, že obchodní zástupci zmizí, protože nebudou mít komu prodávat? Podobný názor se šíří i mezi některými obchodními zástupci. Co budou dělat, když zrovna jejich firma skončí. Pro všechny ´obchoďáky´ mám dobrou zprávu: Hlad po obchodních zástupcích stále trvá. Nevěříte? Je...

Obchodní zástupce a návraty zákazníků.

Stalo se Vám, že spokojený zákazník odešel ke konkurenci?  Konkurence Vám přetáhla zákazníka? Jak to, že skončila spolupráce se spokojeným zákazníkem? Slyšeli jste od zákazníka, jenom samou chválu a přesto jste o něj přišli? Nechápete, proč Váš spokojený zákazník odešel? Nabízí se jednoduchá odpověď, nebyl spokojený, tak šel jinam. Zákazníci mají občas nějaké připomínky, představte...

Je Vaše prezentace stejná pro všechny zákazníky?

Prezentujete všem zákazníkům stejným způsobem? Máte naučený text Vaší nabídky, prezentujete jako přes kopírák? Když Vám vypadne nějaký odstavec, nevíte jak dál a začínáte zmatkovat? Pravdou je, že když začínáte, učíte se prezentovat podle napsaného konceptu. Tento postup je běžný a v pořádku. Otázkou zůstává, jakým způsobem máte koncept napsaný? Jaký typ zákazníka sedí před...

Jak jednoduše zvýšit prodej?

 Jak obchodní zástupce zvýší prodej? Chcete zvýšit úspěšnost prodeje? Stává se Vám často, že neprodáte? Důvodů proč neprodáte je mnoho. Někdy jsou to drobnosti a maličkosti, které úspěšnému prodeji zabrání. Jindy úspěšnému prodeji zabrání hrubé chyby, kterých se obchodní zástupce dopustí. Jednou z mnoha chyb, kterých se obchodní zástupci dopouštějí, je prodej nekompetentní osobě.    ...

Jaké to je, když se vede cenová válka? Vyhraje zákazník?

Slyšíte ještě na akční cenové nabídky? Jak je někde nápis „Zdarma“ musíte to mít? Kdysi dávno, letáky fungovaly, jako pobídka pro zákazníky. Obchodníci byli spokojení. Dnes by nejraději obchodníci akční letáky zrušili. Divíte se proč? Dnes, v době ekonomické krize, se obchodníci podbízejí zákazníkům, nejnižší cenovou nabídkou. Napadá Vás, vždyť je to dobře pro zákazníka, nakoupí...