Štítek: obchodní rozhovor

Příběh o 6 (neuvěřitelných) dnech koučování

Příběh o 6 neuvěřitelných dnech koučování se začal psát v listopadu 2016, těmito slovy: „Hledám na příští rok pro jednoho z našich obchodních zástupců kouče, který s ním navštěvuje zákazníky, aby mu pomáhal se zdokonalit v prodeji respektive v komunikaci se zákazníky.“ Vyměnili jsme si několik emailů, ve kterých jsme vyjasnili představu a očekávání o průběhu...

Jak jednat se zákazníkem? Tak, jak si zaslouží

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. 🙂 Jenže vy jste za profesionála, tak se tak při jednání se zákazníkem musíte i chovat. Zákazníci jsou odlišní, proto je i každá schůzka a jednání jiné. A pokud si myslíte, že vás...

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři dárky, které zvyšují prodeje. Máte je k dispozici a nic vás nestojí. Napadlo vás, co by to mohlo být? Čím potěšíte zákazníka, aby se cítil dobře a měl chuť přijít znovu?...

Jak komunikovat se zákazníkem, abyste prodali

Je veřejným tajemstvím, že obchodní rozhovor vede ten, kdo pokládá otázky. Asi jste to už někdy slyšeli. Pokud ano, řídíte se podle toho? Zamyslete se nad tím, kdo opravdu vede obchodní rozhovor Vy nebo zákazník? Jak se zákazníkem komunikujete, abyste prodali? Proč se ptám? Mnozí obchodní zástupci nevědí, jak se mají zákazníka zeptat. Jakou mu...

Kazíte pověst obchodním zástupcům?

Divná otázka? Tak trochu, ale není od věci. Mnoho lidí má na obchodní zástupce negativní názor. Upřímně řečeno, nedivím se. Každý z nás se pravděpodobně setkal s obchodním zástupcem, který nám chtěl něco vnutit. Nedbal na naše odmítání a byl neodbytný. Díky profesi obchodního zástupce si tyto „nabídky“ někdy vychutnám. Užívám si snažení druhých, prodat za každou...