Štítek: personální agentury

Jak prodávat služby, jako na běžícím pásu

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak prodávat služby, si můžete přečíst i v článku „Jak prodávat nehmotné produkty“. Proč tento článek píšu? Díky paní Evě a jejím emailu. Před 14 dny, mi přišla od Evy tato reakce...

Myslíte si, že končí doba obchodních zástupců?

Slýcháte o firmách, které vyhlásily bankrot, propustily zaměstnance a ukončily svoji činnost. Setkáváte se s názorem, že obchodní zástupci zmizí, protože nebudou mít komu prodávat? Podobný názor se šíří i mezi některými obchodními zástupci. Co budou dělat, když zrovna jejich firma skončí. Pro všechny ´obchoďáky´ mám dobrou zprávu: Hlad po obchodních zástupcích stále trvá. Nevěříte? Je...

Mezi nejžádanější profese patří obchodní zástupce.

Víte, že profese obchodního zástupce patří mezi nejžádanější? Firmy i personální agentury narážejí stále na stejný problém. Nemohou obsadit pozice nejžádanější profese.  Na trhu je po obchodních zástupcích hlad. Co, to pro Vás znamená? Nezaměstnanost a krize může být Vaší příležitostí a ne noční můrou. Využijte krize a velkou nezaměstnanost ve Váš prospěch.  Když do...

Hledáte práci, staňte se obchodním zástupcem.

Nevěříte, že je to možné? Mezi širokou veřejností kolují představy, že obchodního zástupce může dělat každý. Za určitých okolností se úspěšným obchodním zástupcem stanete. Pro každého tato profese není, je třeba mít i patřičné dovednosti, abyste mohli pracovat jako obchodní zástupce. Právě proto personální agentury nemohou, pro firmy najít dostatečné množství obchodních zástupců. Dlouhodobě se profese...

Zvoní obchodním zástupcům umíráček?

Je to možné?  V době, kdy celková nezaměstnanost v České republice kolísá mezi 8% až 9.7%  a  je velký zájem o pozici obchodního zástupce. Personální agentury uvádějí, poptávka po kvalitních obchodních zástupcích roste. V čem je tedy problém? Důvodů, proč dochází k tomuto konfliktu, je hned několik. V době „krize“, kdy mají firmy problémy s prodejem...