Štítek: prezentace

Jak komunikovat se zákazníkem, abyste prodali

Je veřejným tajemstvím, že obchodní rozhovor vede ten, kdo pokládá otázky. Asi jste to už někdy slyšeli. Pokud ano, řídíte se podle toho? Zamyslete se nad tím, kdo opravdu vede obchodní rozhovor Vy nebo zákazník? Jak se zákazníkem komunikujete, abyste prodali? Proč se ptám? Mnozí obchodní zástupci nevědí, jak se mají zákazníka zeptat. Jakou mu...

Proč je 85 % obchodních zástupců zákazníky nepochopeno?

Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano.  V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85 % obchodních zástupců neví, že nemluví řečí zákazníků. 85 % obchodních zástupců je zákazníky nepochopeno.  Zákazník se tváří, že všemu rozumí, i když nepochopil, co mu říkáte a vysvětlujete. Výsledkem je,...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony stále stejně?  Držíte se stereotypu nebo metody SAJ (Stejné, ale jinak)? Řídit se připravenou šablonou je dobrý začátek. Vždy je výhodné sestavit si šablonu (skript) požadované komunikace se zákazníkem....

Je Vaše prezentace stejná pro všechny zákazníky?

Prezentujete všem zákazníkům stejným způsobem? Máte naučený text Vaší nabídky, prezentujete jako přes kopírák? Když Vám vypadne nějaký odstavec, nevíte jak dál a začínáte zmatkovat? Pravdou je, že když začínáte, učíte se prezentovat podle napsaného konceptu. Tento postup je běžný a v pořádku. Otázkou zůstává, jakým způsobem máte koncept napsaný? Jaký typ zákazníka sedí před...