Štítek: prospěch

Rozlouskněte tři oříšky pro obchodní zástupce

Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje.   Co se skrývá za 3 oříšky? Jasně tři otázky: Víte, jak získat dostatek zákazníků? Víte, jak zákazníky oslovit a jak s nimi komunikovat? Víte, proč při prodeji není cena to nejdůležitější? Pokud jste alespoň na 1 otázku odpověděli NE, tak si...

Nenávidíte Vaši konkurenci?

Využijte ji ve Váš prospěch. Konkurence je důležitou součástí našich životů. Můžete ji nenávidět nebo ji můžete využívat. Nebýt konkurence, nepohnete se z místa. Odmalička stále o něco soupeříte, ve školce o hračky, ve škole o přízeň kamarádů, ve sportu o medaile, v obchodě o zákazníka. Konkurence a konkurenční prostředí Vás nutí přemýšlet nad novými...

Jste začínající obchodní zástupce? Bojíte se námitek?

Máte strach z námitek zákazníka? Nejraději byste překonávání námitek přeskočili?   Nevíte jak námitky zákazníka překonat? Máte strach, že jedna z námitek bude vysoká cena? Každý obchodní zástupce, který začíná, má strach z námitek. Až budete zkušenější obchodní zástupci, budete brát překonávání námitek, jako běžnou součást obchodního jednání. Co jsou námitky? Námitky jsou obavy zákazníka, formulované do otázky. Zákazník...

Jak si získat důvěru zákazníka?

Neprodávejte už mezi dveřmi. Rozhodně u zákazníka nevzbudíte dobrý dojem, pokud ode dveří jdete s rukou nataženou k pozdravu a voláte na něj, že jste rádi, že jste se konečně sešli. První vteřiny každého setkání jsou ty nejdůležitější. K získání sympatií máte 5-7 vteřin času. Těchto pár vteřin rozhoduje, kam si Vás zákazník zařadí.  Chcete získat důvěru zákazníka?...