Štítek: sebevědomí

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů. Prodávejte jim jejich splněné přání a sny.

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Místo toho zákazníkům prodejte jejich splněná přání, touhy, sny a vize. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají problém domluvit si schůzku a dostat se na jednání se zákazníkem. Sjednat schůzku telefonem je stále složitější, protože...

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase od zákazníků uslyšíte NE. Děkuji, nechci.  Ještě si to rozmyslím. Konkurence je levnější a další podobné výmluvy, které mají dnešní zákazníci dokonale zvládnuté. Jaké to je? Jak se cítíte?...

Jak roztočit kolo úspěšného kontaktování nových zákazníků

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud budete chtít a něco pro to uděláte, tak kontaktování zákazníků zvládnete. Obchod a prodej je o myšlení, komunikaci a hlavně praxi. U firem, se kterými jsem spolupracovala,...

Jsou důležitější znalosti nebo postoj obchodního zástupce?

Na toto téma se mezi odborníky vedou věčné diskuse. Jedna skupina je zastáncem znalostí, druhá skupina hájí postoj a osobnost prodávajícího. Z obou táborů padají argumenty, které potvrzují správnost názoru. Nejčastějším argumentem pro obhajobu znalostí jsou věty tohoto znění: „Musí znát produkt, který nabízí, aby prodal. Když neví, co prodává, nemůže prodat.“ Obhájci osobnosti a...

Chcete být úspěšní nebo jenom přežívat?

Kdo má šanci uspět? Sebejistý nebo nejistý? Odvážný nebo bojácný? Komunikativní nebo nemluvný? Rozhodný nebo nerozhodný? Usměvavý nebo zamračený? Takto můžete pokračovat s mnoha dalšími příklady. Kam tím mířím? K jednoduché otázce. S jakým obchodním zástupcem raději spolupracujete? Jasně, všichni řeknete se sebejistým, komunikativním, rozhodným, usměvavým,… Na co narážím? Stále více lidí kolem sebe šíří...

Máte strach z práce obchodního zástupce?

Chcete být obchodním zástupcem, ale máte strach, že to nezvládnete? Bojíte se, že nevyděláte? V duchu si říkáte, vždyť Já nic neumím, nemám praxi, kdo by mě vzal? Potom se Vám v hlavě zase ozve, když se Ti práce obchodního zástupce líbí, tak to vyzkoušej. Takto se ve Vás míchají protichůdné pocity a Vy jste...

Jak jste na tom? Levá nebo pravá strana?

Nic Vám to neříká? Ten kdo čte knížky od Roberta T. Kiyosakiho ví, co to znamená. Robert T. Kiyosaki vysvětluje rozdíl mezi levou a pravou stranou cashflow kvadrantu. Doporučuje, dostaňte se z levé strany kvadrantu na pravou. Proč? Abyste nepracovali pro peníze, ale peníze pracovaly pro Vás. Na levou stranu kvadrantu patří zaměstnanci a OSVČ (Osoba samostatně...

Stav mysli rozhoduje o Vašem životě.

Možná si řeknete, zase nějaké řeči o ničem. Někteří z Vás, ví své. Opět se potvrzuje, že nejistota vyvolává obavy a strach. Myšlenky se Vám uchylují, negativním směrem. Jako na běžícím pásu se Vám vybavují katastrofické scénáře, které vidíte živě před očima. Takto většinou reagujete na špatné zprávy. Tento negativní proud myšlenek je nutné, co...

Proč si plnit své sny?

Proč mít nějaké sny? Vždyť je to zbytečné? Už nejste děti a svých starostí máte víc než dost. Že na takové blbosti nemáte čas? Určitě jste slyšeli, musíte mít svůj sen, abyste něčeho dosáhli. Váš sen se stane Vaším cílem. Zní to jednoduše a je to jednoduché.  Jak říká Earl Nightingale ve své nahrávce Nejneobyčejnější...

Hledáte práci, staňte se obchodním zástupcem.

Nevěříte, že je to možné? Mezi širokou veřejností kolují představy, že obchodního zástupce může dělat každý. Za určitých okolností se úspěšným obchodním zástupcem stanete. Pro každého tato profese není, je třeba mít i patřičné dovednosti, abyste mohli pracovat jako obchodní zástupce. Právě proto personální agentury nemohou, pro firmy najít dostatečné množství obchodních zástupců. Dlouhodobě se profese...