Štítek: segmentace

K čemu platit školení a kurzy? Když všechno najdete na internetu

Možná se ptáte, jestli má smysl jít na nějaké školení nebo udělat online kurz? Z mého pohledu jednoznačně ano. Totéž bych vám řekla i před 20 lety, kdy jsem k obchodu poprvé přičichla. Jako začínající obchodní zástupce, jsem byla šťastná, když jsem se po roce dostala na první školení. Do té doby, jsem prodávala stylem pokus omyl....

Kdy nové akvizice nestačí?

Máte zaběhané postupy, které opakujete stále dokolečka? Také pracujete jako stroje? Bezmyšlenkovitě, tak jak se jednou systém ve firmě nastavil? Rok, dva, pět někde i deset let. Vyplňujete kolonky, píšete reporty a statistiky. V práci strávíte většinu dne a vedení je spokojeno. Vše běží tak nějak samo, ze setrvačnosti. A najednou se začnou měnit čísla ve...

Víte, kdo je Váš zákazník?

Říkáte si, že svoje služby nebo produkt, můžete prodat každému? Že pro Vás, není segmentace trhu důležitá? Na první pohled můžete mít pravdu, ale je to tak skutečně? Když se zamyslíte nad různými výrobky a službami, začnou Vás napadat různé potřeby, které by ten daný produkt nebo služba měly mít. Výrobky musí splňovat určité parametry,...