Štítek: strach

Jak překonat strach z odmítnutí a mít radost z každého obchodního jednání

Lidem se líbí práce obchodního zástupce a snaží se tuto pozici získat. Až se jim to povede, jsou nadšení a tetelí se blahem. S blížícím se termínem nástupu ztrácejí dřívější jistotu. V hlavě jim přibývají otázky a různá očekávání. Podepsáním pracovní smlouvy se oficiálně stanou obchodním zástupcem. A pak to přijde Má začít komunikovat se zákazníkem...

Noční můrou obchodních zástupců je strach z odmítnutí

Dá se čelit strachu z odmítnutí, můžete se tohoto strachu zbavit. Bude strach z odmítnutí vašim věrným průvodcem při práci obchodního zástupce?  Na všechny tři otázky je odpověď ano.  Strachu z odmítnutí můžete čelit, dá se ho zbavit, ale klidně se vás může držet celou obchodní kariéru. Abyste strachu z odmítnutí mohli čelit, nebo se ho zbavit musíte přijmout...

Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje.

Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš musíte. Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje i o desítky procent. Když se nezeptáte, nic se nedozvíte. Znáte pořekadlo: „Líná huba, holé neštěstí.“ A v obchodě to platí ještě víc....

5 tipů, jak zvýšit efektivitu sjednání schůzek po telefonu.

Patříte mezi obchodníky, kteří si sjednávají schůzky s potenciálními zákazníky po telefonu? Přemýšlíte o tom, jak se z telefonování „vyzout“ nebo jak ho zefektivnit? Prožíváte stres a obavy z kontaktování po telefonu? Než začnete volat, děláte všechno možné, abyste telefonování odložili? Máte divné pocity kolem žaludku? Těmito pocity si projde téměř každý, než si zvykne na odpovědi typu:...

Nejčastěji pokládaná otázka v I. čtvrtletí roku 2013.

Odhadnete, jaká otázka padala v tomto čtvrtletí nejčastěji? Byla to některá z těchto otázek? Jak kontaktovat zákazníky, jak najít zákazníky, jak zvýšit prodej, jak komunikovat se zákazníky, jaká je provize obchodního zástupce, jak zvládnout strach z odmítnutí, jak zdolat námitky? Ani jediná z výše zmíněných není nejčastější otázkou. Podle mé soukromé statistiky jednoznačně vede otázka: „Jaké produkty nebo...

Máte strach z práce obchodního zástupce?

Chcete být obchodním zástupcem, ale máte strach, že to nezvládnete? Bojíte se, že nevyděláte? V duchu si říkáte, vždyť Já nic neumím, nemám praxi, kdo by mě vzal? Potom se Vám v hlavě zase ozve, když se Ti práce obchodního zástupce líbí, tak to vyzkoušej. Takto se ve Vás míchají protichůdné pocity a Vy jste...

Stav mysli rozhoduje o Vašem životě.

Možná si řeknete, zase nějaké řeči o ničem. Někteří z Vás, ví své. Opět se potvrzuje, že nejistota vyvolává obavy a strach. Myšlenky se Vám uchylují, negativním směrem. Jako na běžícím pásu se Vám vybavují katastrofické scénáře, které vidíte živě před očima. Takto většinou reagujete na špatné zprávy. Tento negativní proud myšlenek je nutné, co...

Obchodní zástupce jako OSVČ nebo zaměstnanec?

Přemýšlíte o práci obchodního zástupce? Chcete se stát obchodním zástupcem a nevíte, zda být OSVČ nebo zaměstnanec?  Máte strach, že nevyděláte ani na benzin nebo naftu? Nikdy jste nepracovali sami na sebe? Nemáte zkušenosti s prací na ŽL ani s obchodní činností? Práce obchodního zástupce Vás přitahuje, myslíte si, že Vás bude bavit i když Vám...

Dáváte si novoroční předsevzetí?

Různá předsevzetí jsou velice oblíbená i během roku. Ale na Nový rok se to novoročními předsevzetími jenom hemží. Čím to, že se zrovna v tento den, skoro každý sám sobě zaváže, že s něčím skončí nebo začne. Uznáváte takové „davové šílenství“? Jak taková předsevzetí končí, dobře znáte. Odhodlání brzy vyprchá, vše se vrátí zpět do...

Jste začínající obchodní zástupce? Bojíte se námitek?

Máte strach z námitek zákazníka? Nejraději byste překonávání námitek přeskočili?   Nevíte jak námitky zákazníka překonat? Máte strach, že jedna z námitek bude vysoká cena? Každý obchodní zástupce, který začíná, má strach z námitek. Až budete zkušenější obchodní zástupci, budete brát překonávání námitek, jako běžnou součást obchodního jednání. Co jsou námitky? Námitky jsou obavy zákazníka, formulované do otázky. Zákazník...