Štítek: úspěšný prodej

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů. Prodávejte jim jejich splněné přání a sny.

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Místo toho zákazníkům prodejte jejich splněná přání, touhy, sny a vize. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají problém domluvit si schůzku a dostat se na jednání se zákazníkem. Sjednat schůzku telefonem je stále složitější, protože...

Obchodní zástupci se brání. Nechceme být cvičené opičky. Chceme být jiní.

Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve zisku. Jako první, si posvítí na obchodní zástupce a jejich obraty. Běžná reakce obchoďáků je brblání, „frflání“ a negativní reakce na větší zájem o jejich prodejní výsledky. Znám to z vlastní...

Příběh o 6 (neuvěřitelných) dnech koučování

Příběh o 6 neuvěřitelných dnech koučování se začal psát v listopadu 2016, těmito slovy: „Hledám na příští rok pro jednoho z našich obchodních zástupců kouče, který s ním navštěvuje zákazníky, aby mu pomáhal se zdokonalit v prodeji respektive v komunikaci se zákazníky.“ Vyměnili jsme si několik emailů, ve kterých jsme vyjasnili představu a očekávání o průběhu...

K čemu platit školení a kurzy? Když všechno najdete na internetu

Možná se ptáte, jestli má smysl jít na nějaké školení nebo udělat online kurz? Z mého pohledu jednoznačně ano. Totéž bych vám řekla i před 20 lety, kdy jsem k obchodu poprvé přičichla. Jako začínající obchodní zástupce, jsem byla šťastná, když jsem se po roce dostala na první školení. Do té doby, jsem prodávala stylem pokus omyl....

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase od zákazníků uslyšíte NE. Děkuji, nechci.  Ještě si to rozmyslím. Konkurence je levnější a další podobné výmluvy, které mají dnešní zákazníci dokonale zvládnuté. Jaké to je? Jak se cítíte?...

Okurková sezóna, mýtus nebo výmluva

Říká se, že prázdniny jsou okurková sezóna. Je to mýtus nebo výmluva? Fakt, je ten, že některé firmy mají prodejní špičku, jiné „okurkovou sezónu“.  Ať se nám to líbí nebo ne, obchod funguje ve vlnách. Ovlivňuje ho i roční období a sezónnost. Některé měsíce padají prodejní rekordy. Jindy jste rádi, že uděláte průměrnou tržbu. A...

Jak jednat se zákazníkem? Tak, jak si zaslouží

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. 🙂 Jenže vy jste za profesionála, tak se tak při jednání se zákazníkem musíte i chovat. Zákazníci jsou odlišní, proto je i každá schůzka a jednání jiné. A pokud si myslíte, že vás...

Je plánování ztráta času

Často slyším, že si něco naplánujete a stejně to nikdy nevyjde. Stejně tak, že je plánování ztráta času. Plánování je na nic. Jak to máte vy? Plánujete? Má smysl v dnešní době něco plánovat? Osobně si myslím, že je důležité mít plán, pokud máte nějaký cíl. S plánem je to jako s navigací. Navigaci využijete pouze v okamžiku, kdy...

Jeden malý krok může rozhodnout o (ne)uzavření obchodu

Jeden krok (pár metrů), může změnit zamračenou oblohu na nádherný slunečný den. Jeden malý krok může rozhodnout o (ne)uzavření obchodu. Jeden krok vás může vystřelit z průměru mezi vítěze.   Co vás dokáže „vyhecovat“ k zásadnímu rozhodnutí? Přemýšleli jste někdy nad tím? Jaký může být ten váš krok, který rozhoduje o vašem spokojenějším životě? Co je...

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři dárky, které zvyšují prodeje. Máte je k dispozici a nic vás nestojí. Napadlo vás, co by to mohlo být? Čím potěšíte zákazníka, aby se cítil dobře a měl chuť přijít znovu?...