Štítek: zákazník

Patří laskavost a pochopení obchodního zástupce do jeho práce v 21století

Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o umělé inteligenci, digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0...

Jak jednat se zákazníkem? Tak, jak si zaslouží?

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. :-) Jenže vy jste...

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři...

Jak (ne)ulovit nového zákazníka a proč je lepší pečovat o ty, které máme

Hon na nové zákazníky se opakuje stále dokola. Však to znáte. Někdo vám zavolá a vytrhne vás z práce. Vy jste podvědomě naštvaní, protože víte, že než se...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...

(Ne)chci slevu zadarmo

Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....

Syndrom debilního zákazníka může nakazit i vás

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Také děláte změny pro dobro zákazníka?

Máte ve vašich propagačních materiálech věty typu: „Poskytujeme našim zákazníkům nejlepší služby. Pro naše zákazníky děláme maximum. Můžete se na nás spolehnout.“ Jaká je skutečnost? Chovají...

Kdy nové akvizice nestačí?

Máte zaběhané postupy, které opakujete stále dokolečka? Také pracujete jako stroje? Bezmyšlenkovitě, tak jak se jednou systém ve firmě nastavil? Rok, dva, pět někde i deset...