Kategorie: Osobní rozvoj

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase od zákazníků uslyšíte NE. Děkuji, nechci.  Ještě si to rozmyslím. Konkurence je levnější a další podobné výmluvy, které mají dnešní zákazníci dokonale zvládnuté. Jaké to je? Jak se cítíte?...

Žiju své sny na plný plyn

Žiju své sny na plný plyn. Uvědomila jsem si to v plné síle asi před dvěma týdny. Byl to takový „AHA moment“, až mi vyhrkly slzy. Došlo mi, že opravdu žiju své sny na plný plyn, jenomže jsem to v té rychlosti přestala vnímat. Nechala jsem se pohltit starostmi „všedních“ dní. Rány osudu a nové cíle,...

Jeden malý krok může rozhodnout o (ne)uzavření obchodu

Jeden krok (pár metrů), může změnit zamračenou oblohu na nádherný slunečný den. Jeden malý krok může rozhodnout o (ne)uzavření obchodu. Jeden krok vás může vystřelit z průměru mezi vítěze.   Co vás dokáže „vyhecovat“ k zásadnímu rozhodnutí? Přemýšleli jste někdy nad tím? Jaký může být ten váš krok, který rozhoduje o vašem spokojenějším životě? Co je...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli ano, tak jste světlou výjimkou a přijměte moji gratulaci. 90% obchodních zástupců je vystresovaných, uhoněných a frustrovaných z toho, že jim prodej nejde podle jejich představ. Během obchodní...

Jak roztočit kolo úspěšného kontaktování nových zákazníků

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud budete chtít a něco pro to uděláte, tak kontaktování zákazníků zvládnete. Obchod a prodej je o myšlení, komunikaci a hlavně praxi. U firem, se kterými jsem spolupracovala,...

Jak překonat strach z odmítnutí a mít radost z každého obchodního jednání

Lidem se líbí práce obchodního zástupce a snaží se tuto pozici získat. Až se jim to povede, jsou nadšení a tetelí se blahem. S blížícím se termínem nástupu ztrácejí dřívější jistotu. V hlavě jim přibývají otázky a různá očekávání. Podepsáním pracovní smlouvy se oficiálně stanou obchodním zástupcem. A pak to přijde Má začít komunikovat se zákazníkem...

Proč nepřichází úspěch a proč máte mizerné výsledky

Vaše očekávání se nenaplnilo. Čekali jste úspěch a skvělé výsledky. Místo snadného výdělku přišlo zklamání a pocit zmaru. Možná zklamání a pocit beznaděje zrovna prožíváte. Možná jste v obchodě už pár měsíců, půl roku nebo i déle a ono nic. Žádná změna, žádné nebo malé výsledky. Velké peníze jsou v nedohlednu. Zjišťujete, že ani žádná „brnkačka“ to...

Syndrom debilního zákazníka – 2. část

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když spěcháte, jste nervózní, vystresovaní, rozhodí vás každá maličkost. Stačí jeden zákazník, který zavolá a ptá se na věci, které jste mu vysvětlovali už stokrát. Pokud nezměníte...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit, že stále něco musíte a nestíháte. Odtud už je jenom krůček k syndromu debilního zákazníka.  Nemáte tušení, o co jde? Malá nápověda. Dříve se říkalo: „Náš zákazník,...

Potvrzeno psychology

Psychologové opět potvrzují, že mozek neumí myslet na dvě věci najednou. To znamená, že nemůžete současně myslet na to, že vás zákazník odmítne, nebo že rád koupí.  Při práci obchodního zástupce toho můžete skvěle využívat. Vy rozhodujete o tom, co se vám honí hlavou. Vaše myšlenky rozhodují o uzavření obchodu a proto je nutná i...