...pro obchodní zástupce, obchodníky a podnikatele, kteří chtějí eticky prodávat a růst. 

Efektivní komunikace se zákazníky a jejich oslovení v době krize 

Jaké by to bylo, umět komunikovat se zákazníky tak, aby 

objednávali a nakupovali

produkty/služby právě od vás, místo od vaší konkurence?

komunikace a slova

přestala spouštět odmítání u vašich zákazníků a místo toho u zákazníků vzbudila zájem a důvěru?

úspěšnost prodeje

rostla, vy za méně času více prodali a měli spokojené zákazníky, kteří se k vám opakovaně vracejí?

Chcete zlepšit svoji komunikaci a oslovení zákazníků?  Ano? Přijďte si pro ověřené tipy, návody a postupy.

Kam? Na interaktivní on-line školení - workshop.

Efektivní komunikace a oslovení zákazníků

termín: připravuje se, On-line –  školení-workshop vede  Ivana Sáčková

Kapacita workshopu je omezena na 10 účastníků. 

O čem to bude a jaké dovednosti si osvojíte?


Už se nebudete nervovat při oslovení zákazníků a jejich nečekaných otázkách.
Naučíte se, jak se bránit odmítnutí zákazníků. Jak s nimi komunikovat, i když se jim nejdříve nechtělo.
Při oslovení zákazníků, pokládání otázek a zjišťování potřeb se budete těšit na reakce zákazníků.

Efektivní komunikaci

Na co si dát pozor a čemu se vyhnout nejen při komunikaci na dálku. Na co se zaměřit a které komunikační dovednosti jsou klíčové v době krize.

Potřeby zákazníka

Odhalení skrytých potřeb zákazníků, díky kterým nebudete střílet naslepo. Tipy, jak získat důvěru zákazníků a zvýšit zájem o vaše produkty a služby.

Oslovení zákazníků

Naučíte se efektivní a klíčovou strategii, jak oslovit zákazníka, získat jeho důvěru a úspěšně mu prodat. Protože, než začnete prodávat, potřebujete vědět, co zákazníka zajímá a na co slyší

Technika práce s tichem

je velice účinná při uzavírání prodeje a to i tehdy když, máte krátkou prodejní praxi a s prací obchodního zástupce začínáte. Funguje skvěle při komunikaci s problémovými zákazníky.

Jak na prodej v době krize

Ukážu vám, jak si díky principům (prodeje, komunikace a psychologie prodeje) můžete poskládat svůj systém pro komunikaci a prodej.

Zapojení inovací

do prodejního procesu a komunikace. Tipy a triky, jak komunikovat na dálku.Doporučení aplikací a softwarů pro komunikaci na dálku podle typu komunikace.

Jak bude on-line školení - workshop probíhat?

  • Program interaktivního školení - workshopu zahájíme v 9.00 h a skončíme 12.30 h. nebo 13.00 h - 16.30 h dle zvoleného termínu.
  • Celé školení - workshop bude probíhat on-line (přes internet) na platformě Zoom:.
  • Není nutné nic instalovat, předem vám pošlu odkaz a kliknutím na něj se připojíte. Abychom se všichni vzájemně viděli a slyšeli, budete potřebovat funkční webovou kameru (stačí i ta integrovaná v notebooku). Ještě si vezměte pro komunikaci a poslech sluchátka a mikrofon (od mobilu bohatě stačí).
  • Pomocí praktických cvičení dostanete odpovědi na vaše otázky
  • Naučíte se principy úspěšného prodeje, klíčové komunikační dovednosti, které okamžitě využjete v praxi.
  • Školení - workshop je interaktivní, komunikujeme a diskutujeme, stejně jako na živém školení.  
  • Obsah školení – workshopu uvidíte na obrazovce, v podobě PowerPoint prezentace.  Dostanete ji i e-mailem, včetně pracovních listů, které budeme potřebovat.
  • Dostanete i certifikát o absolvování školení – workshopu.  

Jako bonus, dostanete přístup k záznamu školení – workshopu. Získáte 5 dní navíc,  abyste si mohli zafixovat naučené dovednosti. :-)

Kdo školení - workshop vede?

Ivana Sáčková, kouč a mentor obchodních zástupců, kterým pomáhá měnit úhel pohledu na prodej, zlepšovat jejich prodejní výsledky a zvyšovat efektivitu prodeje. Nejčastěji o 20- 35 %. To znamená, že za méně času, víc prodají. Jako kouč a trenér proškolila přes 11 435 obchodníků osobně nebo online.

Co říkají ti, co se mnou už zkušenost mají? 

Jednání se zákazníky, obnovení znalostí jsou největším přínosem. V průběhu školení „AHA moment“ odhalení chyby v jednání se zákazníkem. Budu pracovat na jejím odbourání.
Jana Steigrová obchodní zástupce
Největším přínosem byl celkový pohled na profesi a komunikace. „Aha momentem“ bylo místo, kde mě napadlo dělat prodej a věci s tím spojené tak, aby to bavilo mě a hlavně zákazníky. Jste naprosto skvělá. Obdivuji Váš kladný vztah k životu.
Dagmar Valentová obchodní zástupce
Vžít se do role zákazníka byl pro mě „AHA moment“ i největší přínos ze školení. Uvědomění si pocitů zákazníků při obchodním rozhovoru.
Světlana KučerováQueen.cz
Jsem v oboru nový, takže důležité bylo všechno. Díky, dozvěděl jsem se informace, o kterých bych ani neuvažoval.
Zdeněk Šrahůlek obchodní zástupce

Dnes do své komunikace a růstu investujete 

990Kč + DPH 

a ušetříte hodiny času, zlepšíte svoji komunikaci se zákazníky a díky tomu zvýšíte i svoji úspěšnost prodeje, pokud uvedené tipy a postupy aplikujete v praxi. 

Kapacita workshopu je omezena na 10 účastníků. 

Jako bonus, dostanete přístup k záznamu školení – workshopu. Získáte 5 dní navíc,  abyste si mohli zafixovat naučené dovednosti. :-)

Nic neriskujete!

Zlepšením výsledků jsem si jistá, proto vám dávám 12 měsíční záruku spokojenosti.
Pokud mi prokážete, že jste aplikovali do praxe to, co je obsahem tohoto on-line školení - workshopu a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.

SAXO spol. s r.o. Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!
Eva Skýpalová SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz
Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.
Milan Zornik, jednatel www.berrys.cz

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení. 

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.