Potřebujete získat nové zákazníky?
Nedaří se vám jejich oslovení tak, abyste si v pohodě domluvili schůzky?
Už vás nebaví stále dokola poslouchat:
nemám čas, nechci, už máme dodavatele.
Unavuje vás trápit se hodiny u telefonu
a domluvit si 1-2 schůzky.
Vůbec se vám nedivím, a naprosto vás chápu. Také jsem si tím prošla a vím jaké to je.
- Jak je těžké, odhodlat se a vyťukat číslo do telefonu
- Čekat, jestli to na druhém konci někdo zvedne.
- Jaká je to úleva, když se nedovoláte a nikdo to nebere.
- Jakou zažíváte radost, když si domluvíte schůzky.
- Máte skvělý pocit z příjemné komunikace s novým zákazníkem
- Jaká je to pohoda, když zjistíte, že jsou lidi většinou příjemní a nikdo vám nenadává.

Mysleli jste si, že oslovení a získání zákazníků bude snadnější?
A zatím je to trochu jinak? :) Můžu vás uklidnit. nejste v tom sami. Vím, jak je pro vás složité najít a oslovit nového zákazníka. Jak se umí bránit, když s vámi nechce mluvit.
Proto vám můžu s oslovením zákazníků a sjednáváním schůzek pomoci.
Bez umění oslovení zákazníků nemáte v obchodě šanci.
Můžete mít sebelepší produkt nebo službu, ale když ho nemáte komu prodat, je vám k ničemu.
Oslovení zákazníka je v prodeji klíčové.
Platí jednoduchá rovnice, NEJSOU ZÁKAZNÍCI - NENÍ ZISK.
Ale dobrou zprávou je, že se umění oslovení zákazníků můžete naučit.
Není to tak těžké, jak se vám na první pohled může zdát. Chce to jenom znát několik pravidel a hlavně je pravidelně používat v praxi.
Jaké by to bylo, kdybyste oslovili méně zákazníků, domluvili 3 x víc schůzek a díky tomu zvýšili prodej o desítky procent?
Chcete i vy zvýšit svoji úspěšnost oslovení
jako paní Dana z 3,7% na 66,6%. Ano?
Tak to potřebujete nejdřív odhalit
„5 klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi dřív, než začnete oslovovat zákazníky.“
Jinak se nehnete dál a každý měsíc se budete s oslovením zákazníků trápit.
Stálo by to za to, zvýšit svoji efektivitu oslovení o 63%,?
Vyměnit stres za dovednost oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit 3 x více schůzek?
ANO?

Počet účastníků je omezen na 8. Školící místnosti na Králove jsou v provozu bez omezení.
Jen tak mimochodem.
Jakou úspěšnost oslovení zákazníků si raději vyberete? 3,7% nebo 66,6%. Nevím jak vy, já beru 66,6% (nebo víc). Protože to znamená, že mě i vám na domluvení 4 schůzek stačí 6 hovorů. Kdežto u 3,7% úspěšnosti oslovení potřebujete zavolat 27x, abyste dohodli 1 schůzku. A to fakt nechcete. Nebo jo? Viz grafika níže.

Používáte při domlouvání schůzek „ta správná slova“ nebo nevědomě přepínáte zákazníky do módu odmítání?
Většina obchodníků používá „zakázaná“ slova, která způsobí,
že slyšíte ne.
Za 17 let praxe obchoďáka jsem oslovila tisíce zákazníků
a byla na víc jak 32 000 obchodních schůzkách.
Jako kouč a trenér jsem proškolila přes 8.836 obchodníků osobně nebo online. Z toho přes 475 absolventů živých školení ze 73 firem.
- Měním úhel pohledu na prodej
- Zlepšuji prodejní výsledky a zvyšuji efektivitu prodeje.
- To znamená, že za 3 x méně času prodáte i o 35% víc a díky tomu víc vyděláte.
Se zvýšením prodejních výsledků pomáhám nejen začínajícím obchodním zástupcům, ale i zkušeným obchodním týmům a jejich manažerům. Absolventi mých školení a kurzů zlepšují svoje prodejní výsledky o desítky procent.

Osobně vás zvu na praktické školení - workshop:
„Jak oslovit zákazníky a domluvit si
3 x více schůzek".
V čem je školení – workshop jedinečný?
- Zaměříme se přímo na oslovení vašich zákazníků
- Projdeme váš call script, dostanete zpětnou vazbu a doporučení, jak ho upravit.
- Dostanete konkrétní postupy a návody díky kterým domluvíte 3 x více schůzek.
- Naučíte se triky, díky kterým se dostanete přes recepční, asistentky, sekretářky, zdravotní sestry a další strážce diářů.
- Rozebereme konkrétní příklady z praxe, Ukážu vám jak jsem upravila call script, který měl úspěšnost pouhých 3,7 %. A jak jsem ho upravila, že jeho úspěšnost vzrostla na 66,6 %
- Pomocí praktických cvičení spolu najdeme správné odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát, ještě dřív, než začnete oslovovat zákazníky.
- Naučíte se principy, pravidla a účinnou strukturu chytrého a efektivního oslovení zákazníků, které okamžitě využíjete v praxi.
- Získáte postup, jak s přehledem zdoláte každou námitku zákazníků.
- Nasajete úžasnou atmosféru živého školení,. Proberete s kolegy to, co vás zajímá, vyměníte si zkušenosti a názory, jako 475 spokojených absolventů.
- Dostanete vymakaný checklist, v podobě myšlenkové mapy. Jde o skvělou a praktickou pomůcku, která vám usnadní oslovení zákazníků. Zajistí vám, že při přípravě úspěšného oslovení zákazníků na nic nezapomenete a sjednáte schůzky i na dnešním přesyceném trhu.
Jako třešinku na dortu si můžete odnést i rozjednaný obchod nebo spolupráci. Mimo úžasné energie můžete získat i nového zákazníka. :-)

Jaké dovednosti si osvojíte a co získáte
- Naučíte se jak chytře oslovit svého zákazníka a jak s ním přirozeně komunikovat.
- Naučíte se triky, díky kterým se dostanete přes recepční, asistentky, sekretářky, zdravotní sestry a další strážce diářů.
- Naučíte se, jak najít odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát dřív, než oslovíte zákazníky. Jak s těmito odpověďmi pracovat a za jakých okolností je použít.
- Naučíte se strukturu a pravidla, která uplatníte při sestavování call scriptů i osobním, telefonickém nebo písemném oslovení..
- Získáte návod, jak s přehledem zdoláte každou zákazníkovu námitku.
- Získáte jistotu při oslovení zákazníků. Díky naučeným principům, se navždy zbavíte stresu z oslovování zákazníků.
- Zvýšíte svoje prodejní výsledky i o 35 %, tak jako jiní absolventi mých školení. Budete mít náskok před konkurencí, které se nedaří oslovit své zákazníky.
- Získáte ověřenou strukturu telefonování, v podobě myšlenkové mapy se kterou si sjednáte schůzky i na přesyceném trhu.,
Co o školení říkají jeho absolventi
Školení obchodních dovedností s paní Ivanou Sáčkovou bylo přínosem pro celý náš tým. Dozvěděli jsme se spoustu zajímavých tipů, především jak oslovovat a získávat nové zákazníky. Bylo fajn, že jsme se všichni zapojili do komunikace a společně vytvořili strategii pro náš obchodní tým. Paní lektorka si před samotným školením vyžádala všechny informace o naší firmě, jak fungujeme a co potřebujeme zlepšit. Na základě všech poskytnutých podkladů nám ušila školení na míru a byla perfektně připravena. Ještě jednou děkujeme.
Pro mě bylo nejpřínosnější rozvíření konstruktivní diskuze mezi prodejci při úpravě call scriptu a nových možnostech oslovení klientů. Pravidlo 48 hodin a připomenutí zakázaných slov v komunikaci s klienty. Uvědomil jsem si, jak je klíčové naslouchání a kladení otázek klientům. Absolvování školení jiným prodejcům doporučuji. Děkujeme za inspirativní školení a náměty k sebezlepšení.
Nejpřínosnější byla pro mě možnost lépe si prodej a telefonování promyslet. Diskuze nad call scripty a reakce na námitky zákazníka a jejich zdolání, mi pomohly při komunikaci se zákazníkem. Z nově získaných dovedností, začnu používat zjištění zákazníkova postoje do 48 hodin. Kolegům obchodním zástupcům účast na školení doporučuji. Děkuji, jste sympatická a příjemná paní.
Školení bylo pro mě velice přínosné, protože že jsem si uvědomila, nejen to, co dělám špatně, ale i to, že musím změnit přístup v telefonu. Ukázka konkrétních příkladů oslovení. Velkým „AHA“ momentem bylo pro mě zjištění, že přináším klientkám obrovskou úsporu času, při jejich práci. Děkuji. Hned školení doporučím dceři, která ho využije při své práci.
Největším přínosem pro mě byla možnost vyzkoušet si situace naživo a zkušenosti paní Sáčkové. Oslovení klienta z pohledu jeho zájmu, pochopit ho a nesnažit se mu prodat za každou cenu, byl velký „AHA moment“. Školení doporučuji i jiným OZ.
Zjištění chyb, které dělám při komunikaci se „studenými kontakty“ bylo velkým přínosem. Dále tipy jak sestavit účinnější call script a ukázky komunikace se zákazníky. Děkuji za cenné rady. Kolegům obchodníkům školení doporučuji.
Největším přínosem byl pro mě postup při telefonování. Odhalení chyb a správná komunikace po telefonu včetně zdolávání námitek. Vše bylo důležité. Děkuji za přínosný den a doporučuji účast ostatním.
Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.
Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.
Na vše se dívat očima zákazníka, telefonování a selekce zákazníků bylo největším přínosem ze školení. Uvědomila jsem si, že výsledek prodeje ovlivňuje, co mám v hlavě. „Dát si do hlavy, že to půjde.“ Děkuji za srozumitelný a lidský seminář. Doporučuji.
Co na vás čeká a na co se můžete těšit?
Nudou, žízní ani hlady neumřete, bude o vás dobře postaráno.
Odnesete si tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování školení,
skvělé tipy a svůj upravený call script.
Pouze za 2971 Kč +DPH
Dnes investujete zlomek toho, co můžete vydělat.
Pokud uvedené tipy a postupy aplikujete do praxe, vyděláte
během pár dní mnohonásobně víc, než jste investovali.

Počet účastníků je omezen na 8. Školící místnosti na Králove jsou v provozu bez omezení.
Informace k průběhu školení - workshopu:
- Školící místnosti na Králove jsou v provozu bez omezení.
- Kdy? 29.7.2021
- Místo školení Brno. Králova 9 Registrace od 8.45. Zahájení v 9.00 h. ukončení 16.30 h.
- Školení - workshop - určeno pro obchodní zástupce i telefonistky počet míst je omezen na 8 max.
- Školení-workshop je zaměřen na teorii i praktický trénink oslovení zákazníků. Naučíte se , jak malými úpravami zvýšíme účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent a rozebereme ho a dostanete na něj zpětnou vazbu. Do telefonování v přímém přenosu vás nutit nebudu.
- Pro trénink využijeme call scripty, příklady i situace z vaší praxe.
- Certifikát o absolvování školení – workshopu: dostanete na závěr workshopu
- V ceně je pro vás zajištěn coffee break. Oběd je ve vlastní režii Můžete využít společné rezervace v restauraci Korzár.

Zdá se vám práce obchoďáka těžká a nevíte, kudy kam? Nebo naopak víte, ale potřebujete své obchodní strategie vyšperkovat? Ať jste v jakémkoliv stavu, věřte mi, že paní Ivana vás zaručeně posune tím nejlepším možným směrem. A to trefnými otázkami (které míří někdy opravdu hodně hluboko) a tím správným, jemným, vybičováním. Otevře vás, pozná, co ve vás je, a namotivuje tak, že již nebudete chtít dělat nic jiného, než na sobě neustále vědomě pracovat a mílovými kroky vylepšovat své obchodní dovednosti. A pokud jste nyní se svými obchodními dovednostmi spokojeni a myslíte si, že paní Ivanu nepotřebujete, tak jste na omylu. Život je růst a není nic horšího, než ustrnout. Pokud oslovíte paní Ivanu, ručím vám za to, že objevíte veliké rezervy, které se ve vás stále skrývají. Já jí tímto velmi děkuji za spolupráci, která pro mne byla velmi inspirativní a i nadále je a bude i velmi motivující. :)
Pokud se absolvent má něčemu přiučit, potřebuje k tomu někoho se zkušenostmi, od koho se může učit. Ať už na to má pár hodin nebo celé roky. To už věděli i ve starověkém Římě. A právě taková je paní Sáčková. Je obchodníkem tělem i duší. Jako absolventka jsem nevěděla, jak vzít obchod za ten správný konec a cenné rady paní Sáčkové byly právě tím, co jsem potřebovala. Její přátelský s hlavně vnímavý přístup jak k obchodu, tak ke klientům, je velmi obdivuhodný. Právě díky paní Sáčkové jsem zjistila, co je mimo jiné u obchodování opravdu důležité - odhodlání a přátelský přístup. Paní Sáčková, veliké díky… :)
Oslovení zákazníků je dovednost, která se dá naučit.

Pro oslovení zákazníků potřebujete znát:
- Na co se při oslovení zákazníků.zaměřit a čemu se vyhnout, abyste si domluvili schůzky.
- 5 Klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi, dřív než začnete oslovovat zákazníky.
- Klíčové kroky a formulace vět, díky kterým zvýšíte účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent
Například místo 1 schůzky si domluvíte schůzky 3. - Jakým způsobem zákazníka oslovit, abyste neslyšeli nemám čas, nechci.
- Jaká slova nepoužívat při oslovení zákazníka, abyste si neodstřelili šanci hned na začátku.
- 3 otázky, na které se ptá každý zákazník, když mu na ně správně neodpovíte, rozlučte se s prodejem.
- a ještě zdolat námitky volaného nebo jim předejít.
7 + 1 skvělých důvodů proč stojí za to na školení přijít.
- Upravíte si call script a vaše úspěšnost oslovení zákazníků stoupne o desítky procent.
- Díky odhaleným 5 klíčovým otázkám a odpovědím se zbavíte stresu a začnete vás oslovení zákazníků bavit.
- Poznáte očekávání zákazníka a díky tomu víc prodáte. U mých zákazníků to bývá i o 35 %,
- Získáte a 3 x víc spokojených zákazníků, kteří od vás budou opakovaně nakupovat.
- U Dany se úspěšnost zvedla o 63%. Z původních 27:1 na 6:4. Kolik procent by to bylo u vás?
- Zaujmete zákazníka hned na začátku a tím se vyhnete odmítání a výmluvám: nemám čas, nepotřebuji,...
- Zákazníci vás přestanou při oslovení odmítat, protože se vyhnete zakázaným slovům a spouštěčům odmítnutí.
- Budete mít vždy dost zákazníků, když získané znalosti uvedete do praxe a budete je používat.


Nic neriskujete!
Zlepšením výsledků jsem si jistá, proto vám dávám
12 měsíční záruku spokojenosti.
Pokud mi prokážete, že jste aplikovali do praxe to, co je obsahem tohoto školení a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.

Na co všechno se můžete těšit?
Nudou, žízní ani hlady neumřete, budete v dobrých rukách.
Odnesete si tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování školení,
skvělé tipy a svůj upravený call script.
Pouze za 2971 Kč +DPH
Dnes investujete zlomek toho, co můžete vydělat.
Pokud uvedené tipy a postupy aplikujete do praxe, vyděláte
během pár dní mnohonásobně víc, než jste investovali.

Počet účastníků je omezen na 8. Školící místnosti na Králove jsou v provozu bez omezení.
Komu je školení-workshop určen?
Kurz využijí i podnikatelé, kteří prodávají své produkty nebo služby sami a nemají k dispozici žádný obchodní tým.
Má pro mě školení - workshop smysl, i když jsem začínající obchodní zástupce?
Má pro mě školení - workshop smysl, i když jsem v obchodě už 15 let?
Pro koho školení - workshop není.
Je školení - workshop vhodný i pro týmy?
Nebo mi zavolejte a můžeme dohodnout individuálním školení - workshop přímo pro vaši firmu.
Naučím se oslovit jakéhokoliv zákazníka?
Dá se oslovení zákazníků opravdu naučit?
Nadšení, vytrvalost a chuť se učit je důležitější než talent. Bez snahy a tréninku vám v úspěšnosti oslovení zákazníků ani talent nepomůže.
Jak si zajistím rezervaci místa na školení - workshop?

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!
Pro školení svého týmu jsem si vybral paní Sáčkovou, protože je člověk, který školí něco ze své praxe a ne to, na co byl jen školen. Průběh školení probíhal dle dohodnutého scénáře a splnil mé očekávání. Možná bych příště zvolil méně témat, aby se daly probrat více do hloubky. Největší přínos vidím v pochopení prvního kontaktu, jak komunikovat abychom nebyli hned „odpálkováni“, ale abychom zaujali protějšek svým produktem. Stále věřím, že máme co nabídnout, ale musíme to umět prodat. Spolupráci s paní Sáčkovou doporučuji, protože školí na základě zkušeností ze své praxe.
Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení.
Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157
Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.