Potřebujete získat nové zákazníky?
Nedaří se vám jejich oslovení tak, abyste si v pohodě domluvili schůzky?

Jaké by to bylo, kdybyste oslovili 4 x méně zákazníků, domluvili 3 x víc schůzek a PRODALI O 35 % víc?

 

Jste obchodní zástupce? Snažíte se, ale oslovení zákazníků se vám zrovna dvakrát nedaří?

I když se překonáváte, domlouvání schůzek vázne, místo pohody zažíváte stres a frustraci..

Hledáte možnosti, jak můžete zvýšit úspěšnost oslovení, ušetřit hodiny času a přitom 3 x víc vydělávat?

Už vás nebaví stále dokola poslouchat: 
nemám čas, nechci,  už máme dodavatele.

Unavuje vás trápit se u telefonu a domluvit si 1-2 schůzky.


Vůbec se vám nedivím, a naprosto vás chápu. Také jsem si tím prošla a vím jaké to je. 

  • Jak je těžké, odhodlat se a vyťukat číslo do telefonu
  • Čekat, jestli to na druhém konci někdo zvedne.
  • Jaká je to úleva, když se nedovoláte a nikdo to nebere.
  • Jakou zažíváte radost, když si domluvíte schůzky.
  • Máte skvělý pocit z příjemné komunikace s novým zákazníkem
  • Jaká je to úleva, když zjistíte, že jsou lidi většinou příjemní a nikdo vám nenadává.

Za 17 let praxe obchoďáka jsem
oslovila tisíce zákazníků
a byla na víc jak 32 000 obchodních schůzkách.

Přímo u zákazníků jsem:

  • Prověřila odpovědi na otázky, které hledáte. 
  • Odhalila postupy a prodejní techniky, které už přestaly fungovat.
  • Nahradila je jinými a díky těmto technikám prodám, i když je konkurence levnější a naučím je i vás. 🙂

7 let jsem kouč a trenér obchodních zástupců.

  • Měním úhel pohledu na prodej. 
  • Zlepšuji prodejní výsledky
  • Zvyšuji efektivitu prodeje. 
  • Za 3x méně času prodáte až o 35 % víc a díky tomu víc vyděláte.
  • Jsem autorkou několika e-booků, on-line kurzů, a autorkou online projektu „Školení pro obchodní zástupce“.
  • Publikuji články, pořádám školení, workshopy, koučuji obchodní zástupce ve firmách i v „terénu“ u zákazníků.
  • Proškolila jsem už přes 8.836 obchodníků osobně nebo online. Z toho přes 475 absolventů živých školení ze 73 firem. 

Se zvýšením prodejních výsledků pomáhám nejen začínajícím obchodním zástupcům, ale i zkušeným obchodním týmům a jejich manažerům.  Absolventi mých školení a kurzů zlepšují svoje prodejní výsledky o desítky procent.

Očekávali jste, že je oslovení a získání zákazníků brnkačka?

A ono je to trochu jinak? 🙂 Můžu vás uklidnit. nejste v tom sami. 

Proto vám chci s oslovením zákazníků pomoci 
Vím, jak je složité najít a oslovit nového zákazníka. Jak se brání, když s vámi nechce mluvit

 

Stále slýchám od obchodních zástupců, že se nemůžou dostat na schůzku, že stále slyší NE, nechci, nemám čas, máme dodavatele.

Opakovaně dostávám otázky, jak oslovit a získat zákazníky, jak si s nimi domluvit schůzku.

V telefonu znějí z úst obchodníků stále stejné chyby. Díky tomu si hned na začátku odstřelí šanci na domluvení schůzky.

Bez umění oslovení zákazníků nemáte v obchodě šanci.

Můžete mít sebelepší produkt nebo službu, ale když ho nemáte komu prodat, je vám k ničemu.
Oslovení zákazníka je v prodeji klíčové.

Platí jednoduchá rovnice, NEJSOU ZÁKAZNÍCI - NENÍ ZISK.

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle a priority. Sledoval jsem rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, jednatel www.berrys.cz

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Její školení vřele doporučujeme!

Eva Skýpalová SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz

S paní Sáčkovou jsem absolvovala koučink po telefonu. Naučila mě, že pokud má člověk kvalitní službu přizpůsobenou klientovi, není třeba mít ostych ji nabídnout. Paní Sáčková ochotně zodpověděla všechny mé dotazy, poskytla mi kvalitní zpětnou vazbu a mnoho cenných rad.
Pochopila jsem, jak důležité je umět klientovi položit ty správné otázky a tím zjistit, co ode mě potřebuje. Díky paní Sáčkové jsem udělala velký krok dopředu v tak potřebném umění „se prodat“. Za to jí velice vděčím a mohu její služby doporučit každému, kdo se v této dovednosti potřebuje rovněž zdokonalit.

JUDr. Ilona Černochová, LL.M., advokátka www.ilonacernochova.cz

Chcete i vy oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek?

Zvýšit úspěšnost oslovení z 3,7% na 66,6%. Ano?

Tak to potřebujete nejdřív odhalit 
„5 klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi dřív, než začnete oslovovat zákazníky.“

 

Jinak se nehnete dál a každý měsíc se budete s oslovením zákazníků trápit.

Stálo by to za to, zvýšit svoji efektivitu oslovení o 63%,?
Vyměnit stres za dovednost oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit 3 x více schůzek?

ANO?


Tak přijďte na praktické školení - workshop:

„Jak oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si
3 x více schůzek
".

V čem je školení – workshop jedinečný?

  • Zaměříme se přímo na oslovení vašich zákazníků
  • Rozebereme konkrétní příklad z praxe, Ukáži vám případovou studii úpravy call scriptu, u kterého byla úspěšnost 3,7 %. Po mojí úpravě struktury a obsahu jeho úspěšnost vzrostla na 66,6 %
  • Dostanete konkrétní postupy a návody díky kterým oslovíte 4 x méně zákazníků domluvíte 3 x více schůzek.
  • Uděláme audit vašeho call scriptu, dostanete zpětnou vazbu a doporučení, jak ho upravit.
  • Pomocí praktických cvičení najdete správné odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát, ještě dřív, než začnete oslovovat zákazníky.
  • Naučíte se principy, pravidla a jednoduchou strukturu chytrého a efektivního oslovení zákazníků, , které můžete okamžitě využít ve své praxi.
  • Získáte postup, jak s přehledem zdoláte každou námitku zákazníků.
  • Nasajete úžasnou atmosféru živého školení, jako 475 spokojených absolventů.

Jako třešinku na dortu si můžete odnést i rozjednaný obchod nebo spolupráci. Mimo úžasné energie můžete získat i nového zákazníka. 🙂

0
školených firem
0
spokojených absolventů
0
roků mojí obchodní praxe

 Jaké dovednosti si osvojíte a co získáte

  • Naučíte se jak chytře oslovit svého zákazníka a jak s ním přirozeně komunikovat.
  • Naučíte se, jak sestavit call scrip, aby se chtěl s vámi zákazník potkat.
  • Naučíte se, jak najít odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát dřív, než oslovíte zákazníky. Jak s těmito odpověďmi pracovat a za jakých okolností je použít.
  • Naučíte se strukturu a pravidla oslovení, která uplatníte při oslovení osobním, telefonickém nebo písemném.
  • Získáte návod, jak s přehledem zdoláte každou zákazníkovu námitku.
  • Získáte jistotu při oslovení zákazníků. Díky naučeným principům, se navždy zbavíte stresu z oslovování zákazníků.
  • Zvýšíte svoje prodejní výsledky i o 35 %, tak jako jiní absolventi mých školení. Budete mít náskok před konkurencí, které se nedaří oslovit své zákazníky.
  • Získáte podporu a know-how profesionálního obchodního zástupce a mnoho dalšího.

Co o školení říkají jeho absolventi

Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.

Eva Janoušková obchodní zástupce

Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.

Květa Kosová obchodní zástupce

Na vše se dívat očima zákazníka, telefonování a selekce zákazníků bylo největším přínosem ze školení. Uvědomila jsem si, že výsledek prodeje ovlivňuje, co mám v hlavě. „Dát si do hlavy, že to půjde.“ Děkuji za srozumitelný a lidský seminář. Doporučuji.

Monika NeškudlováOZ

Co dostanete a co to bude stát? 

Během školení - workshopu žízní ani hlady neumřete, o občerstvení bude postaráno.
Každý účastník dostane tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování
a rozumů, co se do něj vejde. 

Vezměte s sebou kolegu/kolegyni a zaplatíte méně o 390 Kč.  Díky tomu vás bude školení  stát  místo 2990 Kč/os. + 21 %DPH,  jen 2600 Kč/os. + 21% DPH.  

a naučit se „Jak chytře oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek".

Uzávěrka přihlášek 9.11.2018 ve 12 hod.

Mimochodem, ještě SPECIÁLNÍ BONUS. K nezaplacení.

Dostanete přístup do uzavřené Facebookové skupiny, která bude pouze pro absolventy školení - workshopu.  Díky tomu budete v kontaktu s ostatními a navíc se můžete ptát, když budete potřebovat s něčím pomoct.   

Informace k průběhu školení - workshopu:

  • Kdy? 14.11. 2018
  • Místo školení Praha Registrace od 8.45. Zahájení v 9.00 h. ukončení 15.30 h.
  • Školení-workshop - určeno pro obchodní zástupce, počet míst je omezen na 8
  • Školení-workshop je zaměřen na teorii i praktický trénink oslovení zákazníků. NEBOJTE, NEBUDU VÁS NUTIT TELEFONOVAT ZÁKAZNÍKŮM, Oslovení budeme trénovat v rámci řízené diskuze a analýzy call scriptů.
  • Pro trénink využijeme call scripty, příklady i situace z vaší praxe.
  • Certifikát o absolvování školení – workshopu: dostanete na závěr workshopu
  • V ceně je pro vás zajištěn coffee break. Oběd je ve vlastní režii Můžete využít společné rezervace v restauraci U Jindřišské věže.

Zdá se vám práce obchoďáka těžká a nevíte, kudy kam? Nebo naopak víte, ale potřebujete své obchodní strategie vyšperkovat? Ať jste v jakémkoliv stavu, věřte mi, že paní Ivana vás zaručeně posune tím nejlepším možným směrem. A to trefnými otázkami (které míří někdy opravdu hodně hluboko) a tím správným, jemným, vybičováním. Otevře vás, pozná, co ve vás je, a namotivuje tak, že již nebudete chtít dělat nic jiného, než na sobě neustále vědomě pracovat a mílovými kroky vylepšovat své obchodní dovednosti. A pokud jste nyní se svými obchodními dovednostmi spokojeni a myslíte si, že paní Ivanu nepotřebujete, tak jste na omylu. Život je růst a není nic horšího, než ustrnout. Pokud oslovíte paní Ivanu, ručím vám za to, že objevíte veliké rezervy, které se ve vás stále skrývají. Já jí tímto velmi děkuji za spolupráci, která pro mne byla velmi inspirativní a i nadále je a bude i velmi motivující. 🙂

Petra Jánová, www.berrys.cz

Pokud se absolvent má něčemu přiučit, potřebuje k tomu někoho se zkušenostmi, od koho se může učit. Ať už na to má pár hodin nebo celé roky. To už věděli i ve starověkém Římě. A právě taková je paní Sáčková. Je obchodníkem tělem i duší. Jako absolventka jsem nevěděla, jak vzít obchod za ten správný konec a cenné rady paní Sáčkové byly právě tím, co jsem potřebovala. Její přátelský s hlavně vnímavý přístup jak k obchodu, tak ke klientům, je velmi obdivuhodný. Právě díky paní Sáčkové jsem zjistila, co je mimo jiné u obchodování opravdu důležité - odhodlání a přátelský přístup. Paní Sáčková, veliké díky… 🙂

Klára Vencová, www.just4web.cz

Oslovení zákazníků je dovednost, která se dá naučit. 

Pro oslovení zákazníků potřebujete znát:

  • 5 Klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi, dřív než začnete oslovovat zákazníky.
  • Jak malými, ale klíčovými úpravami zvýšíte účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent
    Například z 3,7 % na 66,6 %.
  • Čeho se musíte vyvarovat při oslovení zákazníků.
  • Jak zákazníka zaujmout a předejít jeho námitkám, abyste neslyšeli nemám čas, nechci.
  • Jaká slova nepoužívat při oslovení zákazníka, abyste si neodstřelili šanci hned na začátku.
  • 3 otázky, na které se ptá každý zákazník, když mu na ně správně neodpovíte, rozlučte se s prodejem.
  • a ještě mnoho dalšího.

7 + 1 skvělých důvodů proč stojí za to na školení přijít.

  • Upravíte si call script a vaše úspěšnost oslovení zákazníků stoupne o desítky procent.
  • Díky odhaleným 5 klíčovým otázkám a odpovědím se zbavíte stresu a začnete vás oslovení zákazníků bavit.
  • Poznáte očekávání zákazníka a díky tomu víc prodáte. U mých zákazníků to bývá i o 35 %,
  • Získáte a 3 x víc spokojených zákazníků, kteří od vás budou opakovaně nakupovat.
  • U Dany se úspěšnost zvedla o 63%. Z původních 27:1 na 6:4. Kolik procent by to bylo u vás?
  • Zaujmete zákazníka hned na začátku a tím se vyhnete odmítání a výmluvám: nemám čas, nepotřebuji,...
  • Zákazníci vás přestanou při oslovení odmítat, protože se vyhnete zakázaným slovům a spouštěčům odmítnutí.
  • Budete mít vždy dost zákazníků, když získané znalosti uvedete do praxe a budete je používat.

Nic neriskujete!

Zlepšením výsledků jsem jistá, proto vám dávám
12 - ti měsíční záruku spokojenosti.

Pokud mi prokážete, že jste udělali to, co je obsahem tohoto školení a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.

Uzávěrka přihlášek 9.11.2018 ve 12 hod.

Vezměte s sebou kolegu/kolegyni a zaplatíte méně o 390 Kč.  Díky tomu vás bude školení  stát  místo 2990 Kč/os. + 21 %DPH,  jen 2600 Kč/os. + 21% DPH.  

a naučit se „Jak chytře oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek".

Mimochodem, ještě SPECIÁLNÍ BONUS. K nezaplacení.

Dostanete přístup do uzavřené Facebookové skupiny, která bude pouze pro absolventy školení - workshopu.  Díky tomu budete v kontaktu s ostatními a navíc se můžete ptát, když budete potřebovat s něčím pomoct.   

SAXO spol. s r.o. Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!

Eva Skýpalová SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, jednatel www.berrys.cz

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení. 

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.