Potřebujete získat nové zákazníky?
Nedaří se vám jejich oslovení tak, abyste si v pohodě domluvili schůzky?

Jste obchodní zástupce? Snažíte se, ale oslovení zákazníků se vám zrovna dvakrát nedaří?

I když se překonáváte, domlouvání schůzek vázne, místo pohody zažíváte stres a frustraci..

Hledáte možnosti, jak můžete zvýšit úspěšnost oslovení, ušetřit hodiny času a přitom 3 x víc vydělávat?

Už vás nebaví stále dokola poslouchat: 
nemám čas, nechci,  už máme dodavatele.

Unavuje vás trápit se hodiny u telefonu
a domluvit si 1-2 schůzky.


Vůbec se vám nedivím, a naprosto vás chápu. Také jsem si tím prošla a vím jaké to je. 

  • Jak je těžké, odhodlat se a vyťukat číslo do telefonu
  • Čekat, jestli to na druhém konci někdo zvedne.
  • Jaká je to úleva, když se nedovoláte a nikdo to nebere.
  • Jakou zažíváte radost, když si domluvíte schůzky.
  • Máte skvělý pocit z příjemné komunikace s novým zákazníkem
  • Jaká je to pohoda, když zjistíte, že jsou lidi většinou příjemní a nikdo vám nenadává.

Mysleli jste si, že oslovení a získání zákazníků bude snadnější?

A zatím je to trochu jinak? :) Můžu vás uklidnit. nejste v tom sami.  Vím, jak je pro vás složité najít a oslovit nového zákazníka. Jak se umí bránit, když s vámi nechce mluvit.
Proto vám můžu s oslovením zákazníků a sjednáváním schůzek pomoci. 

 

Stále slýchám od obchodních zástupců, že se nemůžou dostat na schůzku, že stále slyší NE, nechci, nemám čas, máme dodavatele.

Opakovaně dostávám otázky, jak oslovit a získat zákazníky, jak si s nimi domluvit schůzku.

V telefonu znějí z úst obchodníků stále stejné chyby. Díky tomu si hned na začátku odstřelí šanci na domluvení schůzky.

Bez umění oslovení zákazníků nemáte v obchodě šanci.

Můžete mít sebelepší produkt nebo službu, ale když ho nemáte komu prodat, je vám k ničemu.
Oslovení zákazníka je v prodeji klíčové.

Platí jednoduchá rovnice, NEJSOU ZÁKAZNÍCI - NENÍ ZISK.

Ale dobrou zprávou je, že se umění oslovení zákazníků můžete naučit. 

Není to tak těžké, jak se vám na první pohled může zdát. Chce to jenom znát několik pravidel a hlavně je pravidelně používat v praxi.

Jaké by to bylo, kdybyste oslovili méně zákazníků, domluvili 3 x víc schůzek a díky tomu zvýšili prodej o desítky procent?

Chcete i vy zvýšit svoji úspěšnost oslovení 
jako paní Dana z 3,7% na 66,6%. 
Ano?

Tak to potřebujete nejdřív odhalit 
„5 klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi dřív, než začnete oslovovat zákazníky.“

 

Jinak se nehnete dál a každý měsíc se budete s oslovením zákazníků trápit.

Stálo by to za to, zvýšit svoji efektivitu oslovení o 63%,?
Vyměnit stres za dovednost oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit 3 x více schůzek?

ANO?


Používáte při domlouvání schůzek „ta správná slova“ nebo nevědomě přepínáte zákazníky do módu odmítání?

Většina obchodníků používá „zakázaná“ slova, která způsobí,
že slyšíte ne.

Za 17 let praxe obchoďáka jsem oslovila tisíce zákazníků
a byla na víc jak 32 000 obchodních schůzkách.

Jako kouč a trenér jsem  proškolila přes 8.836 obchodníků osobně nebo online. Z toho přes 475 absolventů živých školení ze 73 firem. 

  • Měním úhel pohledu na prodej
  • Zlepšuji prodejní výsledky a zvyšuji efektivitu prodeje.
  • To znamená, že za 3 x méně času prodáte i o 35% víc a díky tomu víc vyděláte.

Se zvýšením prodejních výsledků pomáhám nejen začínajícím obchodním zástupcům, ale i zkušeným obchodním týmům a jejich manažerům. Absolventi mých školení a kurzů zlepšují svoje prodejní výsledky o desítky procent.

S paní Sáčkovou jsem absolvovala koučink po telefonu. Naučila mě, že pokud má člověk kvalitní službu přizpůsobenou klientovi, není třeba mít ostych ji nabídnout. Paní Sáčková ochotně zodpověděla všechny mé dotazy, poskytla mi kvalitní zpětnou vazbu a mnoho cenných rad. Pochopila jsem, jak důležité je umět klientovi položit ty správné otázky a tím zjistit, co ode mě potřebuje. Díky paní Sáčkové jsem udělala velký krok dopředu v tak potřebném umění „se prodat“. Za to jí velice vděčím a mohu její služby doporučit každému, kdo se v této dovednosti potřebuje rovněž zdokonalit.

JUDr. Ilona Černochová, LL.M., advokátka www.ilonacernochova.cz

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle a priority. Sledoval jsem rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, jednatel www.berrys.cz

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Její školení vřele doporučujeme!

Eva Skýpalová SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz

Osobně vás zvu na praktické školení - workshop:

„Jak oslovit zákazníky a domluvit si
3 x více schůzek
".

V čem je školení – workshop jedinečný?

  • Zaměříme se přímo na oslovení vašich zákazníků
  • Projdeme váš call script, dostanete zpětnou vazbu a doporučení, jak ho upravit.
  • Dostanete konkrétní postupy a návody díky kterým domluvíte 3 x více schůzek.
  • Naučíte se triky, díky kterým se dostanete přes recepční, asistentky, sekretářky, zdravotní sestry a další strážce diářů.
  • Rozebereme konkrétní příklady z praxe, Ukáži vám úpravy call scriptu, u kterého byla úspěšnost 3,7 %. Po úpravě struktury a obsahu jeho úspěšnost vzrostla na 66,6 %
  • Pomocí praktických cvičení najdeme správné odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát, ještě dřív, než začnete oslovovat zákazníky.
  • Naučíte se principy, pravidla a jednoduchou strukturu chytrého a efektivního oslovení zákazníků, které můžete okamžitě využít ve své praxi.
  • Získáte postup, jak s přehledem zdoláte každou námitku zákazníků.
  • Nasajete úžasnou atmosféru živého školení, jako 475 spokojených absolventů.
  • Získáte ověřenou strukturu telefonování, v podobě myšlenkové mapy se kterou si sjednáte schůzky i na dnešním přesyceném trhu.

Jako třešinku na dortu si můžete odnést i rozjednaný obchod nebo spolupráci. Mimo úžasné energie můžete získat i nového zákazníka. :-)

0
školených firem
0
spokojených absolventů
0
roků mojí obchodní praxe

 Jaké dovednosti si osvojíte a co získáte

  • Naučíte se jak chytře oslovit svého zákazníka a jak s ním přirozeně komunikovat.
  • Naučíte se triky, díky kterým se dostanete přes recepční, asistentky, sekretářky, zdravotní sestry a další strážce diářů.
  • Naučíte se, jak najít odpovědi na 5 klíčových otázek, které musíte znát dřív, než oslovíte zákazníky. Jak s těmito odpověďmi pracovat a za jakých okolností je použít.
  • Naučíte se strukturu a pravidla, která uplatníte při sestavování call scriptů i osobním, telefonickém nebo písemném oslovení..
  • Získáte návod, jak s přehledem zdoláte každou zákazníkovu námitku.
  • Získáte jistotu při oslovení zákazníků. Díky naučeným principům, se navždy zbavíte stresu z oslovování zákazníků.
  • Zvýšíte svoje prodejní výsledky i o 35 %, tak jako jiní absolventi mých školení. Budete mít náskok před konkurencí, které se nedaří oslovit své zákazníky.
  • Získáte ověřenou strukturu telefonování, v podobě myšlenkové mapy se kterou si sjednáte schůzky i na přesyceném trhu.,

Co o školení říkají jeho absolventi

Největším přínosem pro mě byla možnost vyzkoušet si situace naživo a zkušenosti paní Sáčkové. Oslovení klienta z pohledu jeho zájmu, pochopit ho a nesnažit se mu prodat za každou cenu, byl velký „AHA moment“. Školení doporučuji i jiným OZ.

Jana Šindelářová, obchodní zástupce

Zjištění chyb, které dělám při komunikaci se „studenými kontakty“ bylo velkým přínosem. Dále tipy jak sestavit účinnější call script a ukázky komunikace se zákazníky. Děkuji za cenné rady. Kolegům obchodníkům školení doporučuji.

Michal Dušek, Dis., obchodní manažer

Největším přínosem byl pro mě postup při telefonování. Odhalení chyb a správná komunikace po telefonu včetně zdolávání námitek. Vše bylo důležité. Děkuji za přínosný den a doporučuji účast ostatním.

Zuzana Šnupíková, telefonistka

Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.

Eva Janoušková obchodní zástupce

Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.

Květa Kosová obchodní zástupce

Na vše se dívat očima zákazníka, telefonování a selekce zákazníků bylo největším přínosem ze školení. Uvědomila jsem si, že výsledek prodeje ovlivňuje, co mám v hlavě. „Dát si do hlavy, že to půjde.“ Děkuji za srozumitelný a lidský seminář. Doporučuji.

Monika NeškudlováOZ

Co na vás čeká a na co se můžete těšit? 

Nudou, žízní ani hlady neumřete, bude o vás dobře postaráno. 
Odnesete si tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování školení,

skvělé tipy a svůj upravený call script.

 Pouze za  2471 Kč +DPH

Dnes investujete zlomek toho, co můžete vydělat.  
Pokud uvedené tipy a postupy aplikujete do praxe,  vyděláte 
během pár dní mnohonásobně víc, než jste investovali.

i oslovení zákazníků a domluvit si i 3 x více schůzek.

Počet míst je omezen na 8 účastníků.  

Informace k průběhu školení - workshopu:

  • Kdy? 8.8.2019
  • Místo školení Brno Registrace od 8.45. Zahájení v 9.00 h. ukončení 16.30 h.
  • Školení-workshop - určeno pro obchodní zástupce, počet míst je omezen na 8
  • Školení-workshop je zaměřen na teorii i praktický trénink oslovení zákazníků. Naučíte se , jak malými úpravami zvýšíme účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent a rozebereme ho a dostanete na něj zpětnou vazbu. Do telefonování v přímém přenosu vás nutit nebudu.
  • Pro trénink využijeme call scripty, příklady i situace z vaší praxe.
  • Certifikát o absolvování školení – workshopu: dostanete na závěr workshopu
  • V ceně je pro vás zajištěn coffee break. Oběd je ve vlastní režii Můžete využít společné rezervace v restauraci Korzár.

Zdá se vám práce obchoďáka těžká a nevíte, kudy kam? Nebo naopak víte, ale potřebujete své obchodní strategie vyšperkovat? Ať jste v jakémkoliv stavu, věřte mi, že paní Ivana vás zaručeně posune tím nejlepším možným směrem. A to trefnými otázkami (které míří někdy opravdu hodně hluboko) a tím správným, jemným, vybičováním. Otevře vás, pozná, co ve vás je, a namotivuje tak, že již nebudete chtít dělat nic jiného, než na sobě neustále vědomě pracovat a mílovými kroky vylepšovat své obchodní dovednosti. A pokud jste nyní se svými obchodními dovednostmi spokojeni a myslíte si, že paní Ivanu nepotřebujete, tak jste na omylu. Život je růst a není nic horšího, než ustrnout. Pokud oslovíte paní Ivanu, ručím vám za to, že objevíte veliké rezervy, které se ve vás stále skrývají. Já jí tímto velmi děkuji za spolupráci, která pro mne byla velmi inspirativní a i nadále je a bude i velmi motivující. :)

Petra Jánová, www.berrys.cz

Pokud se absolvent má něčemu přiučit, potřebuje k tomu někoho se zkušenostmi, od koho se může učit. Ať už na to má pár hodin nebo celé roky. To už věděli i ve starověkém Římě. A právě taková je paní Sáčková. Je obchodníkem tělem i duší. Jako absolventka jsem nevěděla, jak vzít obchod za ten správný konec a cenné rady paní Sáčkové byly právě tím, co jsem potřebovala. Její přátelský s hlavně vnímavý přístup jak k obchodu, tak ke klientům, je velmi obdivuhodný. Právě díky paní Sáčkové jsem zjistila, co je mimo jiné u obchodování opravdu důležité - odhodlání a přátelský přístup. Paní Sáčková, veliké díky… :)

Klára Vencová, www.just4web.cz

Oslovení zákazníků je dovednost, která se dá naučit. 

Pro oslovení zákazníků potřebujete znát:

  • Na co se při oslovení zákazníků.zaměřit a čemu se vyhnout, abyste si domluvili schůzky.
  • 5 Klíčových otázek, na které musíte znát odpovědi, dřív než začnete oslovovat zákazníky.
  • Klíčové kroky a formulace vět, díky kterým zvýšíte účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent
    Například místo 1 schůzky si domluvíte schůzky 3.
  • Jakým způsobem zákazníka oslovit, abyste neslyšeli nemám čas, nechci.
  • Jaká slova nepoužívat při oslovení zákazníka, abyste si neodstřelili šanci hned na začátku.
  • 3 otázky, na které se ptá každý zákazník, když mu na ně správně neodpovíte, rozlučte se s prodejem.
  • a ještě zdolat námitky volaného nebo jim předejít.

7 + 1 skvělých důvodů proč stojí za to na školení přijít.

  • Upravíte si call script a vaše úspěšnost oslovení zákazníků stoupne o desítky procent.
  • Díky odhaleným 5 klíčovým otázkám a odpovědím se zbavíte stresu a začnete vás oslovení zákazníků bavit.
  • Poznáte očekávání zákazníka a díky tomu víc prodáte. U mých zákazníků to bývá i o 35 %,
  • Získáte a 3 x víc spokojených zákazníků, kteří od vás budou opakovaně nakupovat.
  • U Dany se úspěšnost zvedla o 63%. Z původních 27:1 na 6:4. Kolik procent by to bylo u vás?
  • Zaujmete zákazníka hned na začátku a tím se vyhnete odmítání a výmluvám: nemám čas, nepotřebuji,...
  • Zákazníci vás přestanou při oslovení odmítat, protože se vyhnete zakázaným slovům a spouštěčům odmítnutí.
  • Budete mít vždy dost zákazníků, když získané znalosti uvedete do praxe a budete je používat.

Nic neriskujete!

Zlepšením výsledků jsem si jistá, proto vám dávám
12 měsíční záruku spokojenosti.

Pokud mi prokážete, že jste aplikovali do praxe to, co je obsahem tohoto školení a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.

Na co všechno se můžete těšit? 

Nudou, žízní ani hlady neumřete, budete v dobrých rukách.
Odnesete si tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování školení,

skvělé tipy a svůj upravený call script.

 Pouze za  2471 Kč +DPH

Dnes investujete zlomek toho, co můžete vydělat.  
Pokud uvedené tipy a postupy aplikujete do praxe,  vyděláte 
během pár dní mnohonásobně víc, než jste investovali.

a zlepšit oslovení zákazníků a domluvit si i 3 x více schůzek.

Počet míst je omezen na 8 účastníků.  

SAXO spol. s r.o. Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!

Eva Skýpalová SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, jednatel www.berrys.cz

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení. 

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.