Objednávka školení: 

 

Jak oslovit zákazníky a domluvit si 
3 x více schůzek

BRNO - dne 19. 3. 2024

Skvělé, mám radost, že budeme spolu pracovat na zvýšení úspěšnosti vašeho oslovení zákazníků a domluvení schůzek. 

Vyplňte objednávku a můžete se těšit, stejně jako já, až se poznáme. Na školení si užijeme skvělou atmosféru, nasajete pozitivní energii a dobijete si baterky. Odnesete si tištěné pracovní materiály, certifikát o absolvování školení, skvělé tipy a svůj upravený call script.

Pro vaše pohodlí vše pohromadě

  • Navíc získáváte 2 Bonusy Zdarma, v hodnotě 3622 Kč + DPH,
    pro ukotvení naučených dovednosti a jejich použití v praxi. (Samostatně neprodejné.) 1. Po absolvování školení – workshopu, získáte Zdarma vstupenku na Implementační mentoring na míru, online 90 min v hodnotě 2625 Kč + DPH.
    2. Váš doživotní přístup k celé nahrávce a myšlenkovým pokladům z Implementačního mentoringu, pro jeho účastníky, v hodnotě 997 Kč + DPH. (Nelze vyměnit za finanční hotovost).
  • Školení je určeno pro obchodní zástupce (obchodníky) i telefonistky
    Školení-workshop vás naučí „Jak oslovit zákazníky a domluvit si 3 x více schůzek. Poznáte zakázaná slova, kterým se při kontaktování zákazníků musíte vyhnout, abyste si domluvili schůzku. Pro trénink využijeme konkrétní situace z vaší i mojí praxe.
  • Sejdeme se v BRNĚ
    Místo školení Brno Králova 279/9 Zahájení v 9.00 h. ukončení 16.30 h. Doprava a možnosti parkování jsou podrobně uvedené v informacích ke školení - workshopu, které vám přijdou na zadaný email s dokladem a potvrzením přihlášky. Parkování v okolí je od 6 h. do 17 h.zdarma.
  • Přineste si (Call script) přepis vaší komunikace při sjednávání schůzek
    Přineste si přepis vaší komunikace pro oslovení zákazníků. Naučíte se , jak malými úpravami zvýšíme účinnost vašeho Call scriptu – o desítky procent a rozebereme ho a dostanete na něj zpětnou vazbu. Do telefonování v přímém přenosu vás nutit nebudu.
  • Bude skvělá atmosféra, pracovní materiály, občerstvení i oběd
    V ceně školení je zahrnuto občerstvení (coffee break), tištěné pracovní materiály a certifikáty o absolvování školení. Oběd podle vlastního výběru je ve vlastní režii. Můžete využít společné rezervace v restauraci Korzár
  • Skupina do 7 účastníků je pro trénink dovedností ideální.
    Počet účastníků je omezen na 7. Rezervace míst probíhá podle pořadí uhrazení přihlášky. Potvrzení o rezervaci místa vám zašlu současně s daňovým dokladem. Doporučuji nenechávat odeslání přihlášky na poslední chvíli.
  • Odnesete si certifikáty o absolvování
    V ceně školení - workshopu jsou zahrnuty certifikáty o jeho absolvování, které dostanete na závěr workshopu. Jestliže přihlašujete více osob nebo někoho jiného prosím o vypsání jeho jména do poznámky na přihlášce, pro vystavení certifikátu o absolvování školení - workshopu.

Nic neriskujete!

Zlepšením výsledků jsem si jistá, proto vám dávám
12 měsíční záruku spokojenosti.

Pokud mi prokážete, že jste aplikovali do praxe to, co je obsahem tohoto školení a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.

Obsah školení je aktualizován a osobně ověřen v terénu, přímo u mých zákazníků. Od podzimu 2021 do začátku léta 2023 jsem zase byla „obchoďák"(regionální manažerka :)  Jezdila jsem a každý den kontaktovala a oslovovala nové, ztracené i stávající zákazníky.

Tato příležitost, se již nemusí opakovat. 

Po absolvování školení – workshopu získáte Zdarma 2 Bonusy, v hodnotě 3622 Kč + DPH, pro ukotvení získaných dovedností při domlouvání schůzek a jejich použití v praxi. (Samostatně neprodejné.) 

Nyní si můžete zajistit své místo v hodnotě 7609 Kč +21 % DPH

 jen za 3987 Kč +21 % DPH

Pojďte na to. 

Vyplňte osobní nebo firemní údaje, dejte odeslat a uvidíme se v Brně.

Přihlašujete 2 a více osob?  

Níže ve formuláři, vyberte kolonku  a překlikněte číslo 1 na  číslo 2,3,4, ... podle počtu přihlašovaných osob. 

Do poznámky ve spodní části formuláře, vepište jména účastníků i s tituly, pro vystavení certifikátu o absolvování školení.

Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.
Květa Kosová obchodní zástupce
Na zadaný email vám přijde potvrzení o přijetí objednávky, informace o platbě a účasti na školení. Jestliže vám potvrzení nedorazí, prosím překontrolujte složky Hromadné, Promo akce, nevyžádaná pošta, spam. V případě, že ani tam není, volejte 776309157 nebo pište info@ivanasackova.cz a zádrhel vyřešíme.
Ivana SáčkováAutorka a lektorka školení

Říkají o Ivaně

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. skoleni saxo Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými typy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!
Eva Skýpalová, SAXO spol. s r.o. Václavská 458, 760 01 Zlín - Kudlov, Czech Republic web: www.saxo.cz
Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.
Milan Zornik, www.berrys.czjednatel
Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Je to skvělé, pokračujte.
Eva Janoušková obchodní zástupce
V obchodě jsem 15 let. Školení mě přineslo uklidnění a sebedůvěru. Ujasnila jsem si své schopnosti. Veliké díky. Školení mě přesvědčilo a pomohlo.
Michaela Svobodováobchodní zástupce

Bezpečná platba

Něco se zaseklo?

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení.

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.