3 chyby, které na 100% zabíjí domluvení schůzky

Představte si, jaké by to bylo,

  • Vyhnout se chybám, které při oslovení zákazníků dělá 95 %?

  • Zvýšit úspěšnost oslovení zákazníků např. 3,7 na 66,6 %.

Pusťte si video a zamyslete se nad tím, jakým stylem oslovujete zákazníky. 

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Jaké by to bylo, kdybyste oslovili 4 x méně zákazníků, domluvili 3 x víc schůzek a PRODALI O 35 % víc?

Klikněte pro další informace jak zvýšit úspěšnost oslovení zákazníků 

když potřebujete získat nové zákazníky a nedaří se vám jejich oslovení tak, abyste si v pohodě domluvili schůzky. 


Protože nestačí jenom vědět, ale je důležité DĚLAT, 
mám pro vás akční úkol.

Udělejte si 20 min čas, a projděte si svoje oslovení. Rozeberte si, jak probíhá celá komunikace, když oslovujete zákazníky a snažíte si domluvit schůzku. Je jedno, jestli telefonicky nebo tváří v tvář.

Zaměřte se na to, jestli děláte některou z 3 chyb, díky kterým se s vámi zákazníci nechtějí sejít.


Jestli máte komentáře a otázky k oslovení zákazníků, napište je sem do komentářů.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů