Reference

S paní Sáčkovou jsme začali spolupracovat kvůli zvýšení efektivity našeho obchodního procesu. Pro spolupráci bylo naším cílem najít osobu, která by měla dlouhou praxi a dlouholetou zkušenost. Paní Sáčková je mistrem svého oboru a má znalosti, díky kterým vám umí poradit Očekávali jsme návod k našemu obchodnímu procesu. Rovněž jsme chtěli vědět, zda děláme něco špatně. Probrali jsme proces a objevili naše silné a slabé stránky. Dozvěděli jsme se hodně zajímavých věci ohledně toho, jak je nastaven obchodní proces v ČR. Obchodní konzultace pomohla řadě našich zaměstnanců zlepšit jejich práci. Pokud hledáte obchodníka, který vám poradí jak víc prodat, vybrali jste si správně.

Walerij Moisiyewicz. Sales managerDAS Handel s.r.o., http://www.lorelli.sk/cs/

Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.

Milan Zornik, jednatelwww.berrys.cz

Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!

Eva Skýpalováwww.saxo.cz

Při školení našeho obchodního týmu, bylo pro mě nejpřínosnější rozvíření konstruktivní diskuze mezi prodejci při úpravě call scriptu a nových možnostech oslovení klientů. Pravidlo 48 hodin a připomenutí zakázaných slov v komunikaci s klienty. Uvědomil jsem si, jak je klíčové naslouchání a kladení otázek klientům. Absolvování školení jiným prodejcům doporučuji. Děkujeme za inspirativní školení a náměty k sebezlepšení.

Ing. Jiří Stratil, jednatel firmy www.medistellar.cz

Zdá se vám práce obchoďáka těžká a nevíte, kudy kam? Nebo naopak víte, ale potřebujete své obchodní strategie vyšperkovat? Ať jste v jakémkoliv stavu, věřte mi, že paní Ivana vás zaručeně posune tím nejlepším možným směrem. A to trefnými otázkami (které míří někdy opravdu hodně hluboko) a tím správným, jemným, vybičováním. Otevře vás, pozná, co ve vás je, a namotivuje tak, že již nebudete chtít dělat nic jiného, než na sobě neustále vědomě pracovat a mílovými kroky vylepšovat své obchodní dovednosti. A pokud jste nyní se svými obchodními dovednostmi spokojeni a myslíte si, že paní Ivanu nepotřebujete, tak jste na omylu. Život je růst a není nic horšího, než ustrnout. Pokud oslovíte paní Ivanu, ručím vám za to, že objevíte veliké rezervy, které se ve vás stále skrývají. Já jí tímto velmi děkuji za spolupráci, která pro mne byla velmi inspirativní a i nadále je a bude i velmi motivující. :)

Petra Jánová, www.berrys.cz

Pokud se absolvent má něčemu přiučit, potřebuje k tomu někoho se zkušenostmi, od koho se může učit. Ať už na to má pár hodin nebo celé roky. To už věděli i ve starověkém Římě. A právě taková je paní Sáčková. Je obchodníkem tělem i duší. Jako absolventka jsem nevěděla, jak vzít obchod za ten správný konec a cenné rady paní Sáčkové byly právě tím, co jsem potřebovala. Její přátelský s hlavně vnímavý přístup jak k obchodu, tak ke klientům, je velmi obdivuhodný. Právě díky paní Sáčkové jsem zjistila, co je mimo jiné u obchodování opravdu důležité - odhodlání a přátelský přístup. Paní Sáčková, veliké díky… :)

Klára Vencová, www.just4web.cz

Vážená paní Sáčková, moc děkuji za "Mikulášskou nadílku". Konečně jsem našla chvilku, abych Vám poděkovala za zajímavé tipy a články, které pravidelně odebírám. Mnoho z Vašich popisovaných situací a faktů ohledně práce obchodního zástupce znám velmi dobře z vlastní praxe, proto se zájmem čtu Vaší práci. Obchodem se zabývám 30 let jako podnikatelka. Mezi mnoha agresivními dravci v mé konkurenci jsem si někdy připadala bezmocně ztracená. Když jsem potom náhodně objevila Vaše stránky a přečetla si pár Vašich článků, uvědomila jsem si, že sdílím stejné názory na obchodní činnost jako vy a, že tedy moje snažení není zbytečné. Děkuji za Váš čas, který věnujete nám všem pro osobní rozvoj v podnikání a zvýšení sebevědomí každého z obchodních zástupců, jejichž práce je velmi náročná. Přeji hodně úspěchů a ještě jednou děkuji za skvělou podporu.

Pavlína DlouháDlouhý povrchové úpravy staveb, www.dlouha.net

Zkušenosti absolventů školení a jejich upřímné hodnocení.

Pro mě bylo nejpřínosnější rozvíření konstruktivní diskuze mezi prodejci při úpravě call scriptu a nových možnostech oslovení klientů. Pravidlo 48 hodin a připomenutí zakázaných slov v komunikaci s klienty. Uvědomil jsem si, jak je klíčové naslouchání a kladení otázek klientům. Absolvování školení jiným prodejcům doporučuji. Děkujeme za inspirativní školení a náměty k sebezlepšení.

Ing. Jiří Stratil, jednatel www.medistellar.cz

Nejpřínosnější byla pro mě možnost lépe si prodej a telefonování promyslet. Diskuze nad call scripty a reakce na námitky zákazníka a jejich zdolání, mi pomohly při komunikaci se zákazníkem. Z nově získaných dovedností, začnu používat zjištění zákazníkova postoje do 48 hodin. Kolegům obchodním zástupcům účast na školení doporučuji. Děkuji, jste sympatická a příjemná paní.

Magda Štollová, obchodní zástupce

Školení bylo pro mě velice přínosné, protože že jsem si uvědomila, nejen to, co dělám špatně, ale i to, že musím změnit přístup v telefonu. Ukázka konkrétních příkladů oslovení. Velkým „AHA“ momentem bylo pro mě zjištění, že přináším klientkám obrovskou úsporu času, při jejich práci. Děkuji. Hned školení doporučím dceři, která ho využije při své práci.

Jana Volková, obchodní zástupce

Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.

Eva Janoušková obchodní zástupce

V obchodě jsem 15 let. Školení mě přineslo uklidnění a sebedůvěru. Mně pomohlo. Ujasnila jsem si své schopnosti. Veliké díky. Školení mě přesvědčilo, že co jsem v terénu aplikovala, bylo správné.

Michaela Svobodováobchodní zástupce

Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.

Květa Kosová obchodní zástupce

Na vše se dívat očima zákazníka, telefonování a selekce zákazníků bylo největším přínosem ze školení. Uvědomila jsem si, že výsledek prodeje ovlivňuje, co mám v hlavě. „Dát si do hlavy, že to půjde.“ Děkuji za srozumitelný a lidský seminář. Doporučuji.

Monika Neškudlová obchodní zástupce

Největší m přínosem byly reálné příklady, příběhy ze života, volná diskuze. Uvědomila jsem si, jak je důležité poznat konkurenci a jejich slabinu. Fajn, fajn, prostě fajn, děkuji za příklady a rady.

Petra V. Konečnáobchodní zástupce

Největším přínosem v průběhu školení bylo snížení strachu z osobních otázek. Odzkoušení prezentace mého produktu. Chaos a živelnost nahradit plánováním. Doporučuji školení absolvovat – několikrát!!! Děkuji a ať se vám daří, na co sáhnete.

Miluše Hanušová obchodní zástupce

Získal jsem větší odvahu, přehled a jistotu. Účast na tomto školení určitě doporučuji. Děkuji.

Michal Sás prodej, www.pivopermon.cz

školení mi pomohlo setřídit znalosti. Možná, změnit tlak prodat na touhu koupit. Děkuji

Jiří Ječmínekmajitel, www.galio.cz

Největším přínosem pro mě byla možnost vyzkoušet si situace naživo a zkušenosti paní Sáčkové. Oslovení klienta z pohledu jeho zájmu, pochopit ho a nesnažit se mu prodat za každou cenu, byl velký „AHA moment“. Školení doporučuji i jiným OZ.

Jana Šindelářová, obchodní zástupce

Zjištění chyb, které dělám při komunikaci se „studenými kontakty“ bylo velkým přínosem. Dále tipy jak sestavit účinnější call script a ukázky komunikace se zákazníky. Děkuji za cenné rady. Kolegům obchodníkům školení doporučuji.

Michal Dušek, Dis., obchodní manažer

Největším přínosem byl pro mě postup při telefonování. Odhalení chyb a správná komunikace po telefonu včetně zdolávání námitek. Vše bylo důležité. Děkuji za přínosný den a doporučuji účast ostatním.

Zuzana Šnupíková, telefonistka

Největším přínosem pro mě byly konkrétní příklady z praxe, poutavý výklad, výměna zkušeností s ostatními kolegy ze školení. Dále selekce zákazníků a pevně stanovený čas telefonování. Je to skvělé, pokračujte.

Eva Janoušková obchodní zástupce

Srozumitelné vysvětlení telefonování, obchodních praktik a vysvětlení námitek bylo pro mě nejpřínosnější. Velice mě zaujala část sjednávání schůzky. Školení bylo pro mě velice přínosné. Ráda je doporučím kolegům. Poslouchala jsem napjatě a se zájmem. Děkuji a hodně štěstí.

Květa Kosová obchodní zástupce

Na vše se dívat očima zákazníka, telefonování a selekce zákazníků bylo největším přínosem ze školení. Uvědomila jsem si, že výsledek prodeje ovlivňuje, co mám v hlavě. „Dát si do hlavy, že to půjde.“ Děkuji za srozumitelný a lidský seminář. Doporučuji.

Monika NeškudlováOZ

Co napsali o svých „AHA momentech" účastníci školení.

Ujasnění povolání obchodního zástupce, obchodní dovednosti, prodej zboží, komunikace. Pro začínajícího obchodního zástupce bylo „AHA momentem “ všechno. Moc děkuji. Bylo to pro mě přínosné.

Petr Suchánekzačínající obchodní zástupce

Jednání se zákazníky, obnovení znalostí jsou největším přínosem. V průběhu školení „AHA moment“ odhalení chyby v jednání se zákazníkem. Budu pracovat na jejím odbourání.

Jana Steigrová obchodní zástupce

Přínosem jsou nové poznatky, zkušenosti z reálného prostředí. „AHA momentem“ pravidla podávání ruky, nedávat neustále slevu.

Karel Kieswetter obchodní zástupce

Vžít se do role zákazníka byl pro mě „AHA moment“ i největší přínos ze školení. Uvědomění si pocitů zákazníků při obchodním rozhovoru.

Světlana KučerováQueen.cz

Největším přínosem byl celkový pohled na profesi a komunikace u nabízení prodejem. „Aha momentem“ bylo místo, kde mě napadlo dělat prodej a věci s tím spojené tak, aby to bavilo mě a hlavně zákazníky. Jste naprosto skvělá. Obdivuji Váš kladný vztah k životu.

Dagmar Valentová obchodní zástupce

Jsem v oboru nový, takže důležité bylo všechno. Díky, dozvěděl jsem se informace, o kterých bych ani neuvažoval.

Zdeněk Šrahůlek obchodní zástupce

Jak koučink a konzultace zlepšují život a pomáhají růst?

Zakoupil jsem si od paní Ivany e-book Manuál úspěšného obchodního zástupce, protože jsem potřeboval vypracovat práci k pohovoru a do budoucna jako OZ s malými zkušenostmi, se zlepšoval.
Po přečtení manuálu jsem chtěl ještě pár doplňujících informací, aby má práce u pohovoru zabodovala a já uspěl, poněvadž jsem měl velký zájem ve firmě nastoupit.
Oslovil jsem tedy Paní Sáčkovou z důvodu její letité praxe a vyplatilo se.
V pár krocích a téměř obratem mi poradila, jak moji práci ještě vylepšit. U zmiňovaného pohovoru jsem uspěl, od 1.7. nastupuji. Určitě doporučuji se na Ivanku obrátit. Děkuji a Všem OZ, hodně štěstí u klientů.

Martin Rákosníkobchodní zástupce

Dobrý den, paní Sáčková, ještě jednou bych Vám chtěla poděkovat za informace a rady, které jste mi poskytnula během konzultace. Paní Sáčkovou jsem oslovila z toho důvodu, že OZ byl vždy mým snem a chtěla jsem pomoci s cestou k této práci. Hledala jsem na internetu různé rady týkající se zkušeností, rad a cestě k OZ, kde jsem našla stránky právě paní Sáčkové. Nejvíce mě zaujal její příběh, jak se dostala k této práci a nyní jak se školení těchto zástupců věnuje. Její zkušenosti, reference a konzultace mě zaujaly natolik, že jsem ji oslovila a jsem za to moc ráda. I když nemám žádné zkušenosti s OZ, paní Sáčková mi poradila na co se zaměřit a co změnit, abych tuto práci získala. Spoustu věcí, které jsme spolu během konzultace probraly, by mě nenapadly jako zásadní pro získání této práce. Její rady a možnost školení určitě ráda využiji stejně tak, jako další konzultace pro rozvoj v oblasti OZ. Konzultace, školení, rady a pomoc od paní Sáčkové mohu jen doporučit a ráda je opět využiji.

Klára Čechovázačínající obchodní zástupce

S paní Sáčkovou jsem absolvovala koučink po telefonu. Naučila mě, že pokud má člověk kvalitní službu přizpůsobenou klientovi, není třeba mít ostych ji nabídnout. Paní Sáčková ochotně zodpověděla všechny mé dotazy, poskytla mi kvalitní zpětnou vazbu a mnoho cenných rad.
Pochopila jsem, jak důležité je umět klientovi položit ty správné otázky a tím zjistit, co ode mě potřebuje. Díky paní Sáčkové jsem udělala velký krok dopředu v tak potřebném umění „se prodat“. Za to jí velice vděčím a mohu její služby doporučit každému, kdo se v této dovednosti potřebuje rovněž zdokonalit.

JUDr. Ilona Černochová, LL.M., advokátka www.ilonacernochova.cz

Paní Ivaně chci poděkovat za její objektivní pohled nejen na samotný produkt, ale i na jeho webovou prezentaci. Je totiž jednak skvělá lyžařka a také zkušená obchodní zástupkyně v jednom. I my jsme se totiž dopustili časté chyby lidí, zapálených pro určitou věc. Některé z důležitých a vlastně základních skutečností o našich lyžích STAKI jsme patřičně nekomunikovali, protože jsme je nosili v hlavě jako samozřejmost. Znovu jsem se utvrdila v tom, že jakákoli konzultace, debata s někým tzv. ´zvenčí´, je žádoucí, protože zlepšení prezentace nabízeného produktu nebo služby je nezbytným předpokladem úspěchu v jeho či jejím prodeji. Inspirací je pro nás určitě i pracovní píle paní Ivany.

Eva Peterková, Ski Progress, s.r.o., www.staki.cz

Při hledání rad ohledně podnikání na internetu jsem našel web paní Sáčkové. Lehce jsem ho prošel a stáhnul si skvělou knihu pro obchodní zástupce. Dále jsem našel nabídku na emailové konzultace a tak jsem zkusil napsat. Odpověď přišla ještě tentýž den s návrhem na Skype konzultaci. Schůzka začala přesně v osm, tak jak bylo domluveno, což velmi oceňuji. Konzultací poté proběhlo několik a vždy pro mě byly přínosem. Praktický a neotřelý pohled paní Sáčkové na věc mě otevřel oči a zároveň mě navedl jak se na některé věci koukat očima zákazníků a to i přesto, že obor mého podnikaní je značně specializovaný. Pokud chcete zlepšit svou práci obchodního zástupce či podnikání tak neváhejte a kontaktujte paní Sáčkovou.

Josef Mencl MENCL PRO www.menclpro.cz

Dobrý den, děkuji za spolupráci. Před konzultacemi jsem měl dvě pracovní nabídky. Obě velmi zajímavé ale obě skýtaly určité problémy. Více než týden jsem se nemohl rozhodnout, které nabídce dám přednost. Díky dvěma konzultacím jsem se rychle dostal k praktickým informacím, které jsem potřeboval. Pomohly mi utřídit myšlenky a také mi pomohly lépe se připravit na pracovní pohovor. Paní Sáčkova dokáže rychle vyhodnotit poskytnuté informace a těm ihned přizpůsobit další komunikaci. Líbilo se mi, že okamžitě po konzultaci jsem obdržel naskenovaný zápis. Možná bych uvítal, kdyby byl samotný zápis přepsaný do trochu uspořádanější formy, než která vzniká během rozhovoru. Potěšila mne také cena konzultace. Domnívám se totiž, že hodnota poskytnutých informací několikanásobně převyšuje zaplacenou částku. Využít služeb paní Sáčkové doporučuji všem, kteří potřebují rychle ale systematicky poradit v problematice obchodování a zároveň očekávají určitý nadhled vycházející z dlouholeté praxe.

Michal Kyselý (konzultace)

Milá paní Ivano, velmi děkuji za koučink s Vámi. Jsem častým návštěvníkem Vašich webových stránkách, kde jsem již našla spoustu informací, které uplatňuji při své práci. Možnost koučinku jsem velmi uvítala. Pootevřelo mi to mysl podívat se na své starosti z jiných úhlů pohledu a hlavně hledat odpovědi v sobě a ve své práci. Byla to moje první zkušenost a musím říct že jsem byla mile překvapena jak to vlastně funguje. Změnil se mi úhle pohledu i přemýšlení a analyzovnání . Řešila jsem jak se ve svém podnikání posunout dál a tohle mi vážně pomohlo. Začala jsem si uvědomovat že se dívám na některé věci moc úzkostlivě a že je lepší nadhled. Posunulo mě to dopředu nejen v profesním ale i v soukromém životě. Před sezením s Vámi jsem měla spoustu obav a úzkostí že si s problémy nedokážu poradit , teď se cítím že se mi přirozenou cestou uvolnili obavy a práce, především komunikace s lidmi je přirozenější a uvolněná, což má pozitivní dopad na moji práci. Rozhovor s Vámi probíhal ve velmi příjemné atmosféře a posunul mě velmi rychle dopředu, rychleji než bych i při největší píli sama dokázala. Velmi Vám za to děkuji a přeji hodně úspěchů jak na poli pracovním tak v soukromí.

Jindra Klejchová (koučink)

Chcete v životě něco změnit? Chcete se věnovat obchodu? Máte to v hlavě, ale nevíte jak na to? Kde začít? Dejte si odvahu a napište paní Ivaně Sáčkové. Je to jeden z prvních kroků - někoho oslovit. Já to tak udělala a jsem moc ráda. Nejen za rady z oblasti obchodování, kde já jsem úplný nováček, ale také za to zaštěrchání hlavou a urovnání si priorit. Odpovědi na otázky, které jsou někde vzadu, ale pořád tam vrtají a nedají nám spát...Máte to taky tak? Jestli ano, potom neváhejte a obraťte se na paní Ivanu...Tímto bych jí chtěla poděkovat za čas, který mi věnovala a za odpovědi, na které jsem si díky jejímu koučování mohla dát odpovědi. Díky moc paní Ivo. Petra

Paní Petra (konzultace a koučink)

Dobrý večer, som na Vás mislela a chela som sa podakovat, že som sa mohla vyrozprávat a pripomenulo mi to aké je krásne precítit veci, ktoré chcem aby mi prisli do života, tým ako som sa dokázala prenies k tej skupine ludí, ktorý mi boli vdační, že som im pomohla, svojim sposobom som cítila ako závezok, že som fakt začala pravidelne od toho piatku cvičit 5 krát týždenne,spoznala som za posledné dva týždne kopu nových ludí a cítim sa plná života,podarilo sa mi schudnút za mesiac 6 kg,tak som rada a teraz už mám z cvičenia len radost,dnes sa mi konečne podarilo zarobit peniaze,čo sa značne prejavilo na mojom správaní, nakolko som hovorila pred chvýlou so známou cez skype a ona hned zbadala,že sa so mou nieco udialo, že mám iný hlas.

Denisa (koučink)

Mila pani Ivana, este len teraz som objavila Vase stranky, ale ako zacinajucemu "obchodakovi" mi velmi pomohli- urcite sa sem budem pravidelne vracat. Keby ste potrebovali niekedy podporit, som tu pre Vas- Vy uz ste ma svojimi clankami podporili :) Prajem plno elanu do dalsieho pisania. S pozdravom

Zuzana Klaucova

Dobrý den, paní Sáčková, moc Vám děkuji za chytrý manuál pro obchodní zástupce. Určitě pomůže řadě lidí, kteří začínají nejen jako obchodní zástupci, ale i například v síťovém marketingu a pod.. S přáním hezkého dne

Bedřich Václavík

Dobrý den, Váš článek: Víte, kdo je Váš zákazník? je úžasný a doporučil bych ho přečíst všem. Všem myslím všem firmám a jejich obchodním zástupcům. V ČR je obchod v mých očích zdegenerovaný. Nejen že firmy nevědí kdo je jejich zákazníkem, ale setkal jsem se i s případem kdy to vědět nechtějí. Popsal bych to tak – už sis nakoupil, tak mě nezajímáš… další… Tak jsem si postěžoval a jdu číst další vaše články. Přeji vám mnoho úspěchů

Pavel Gábriš

Dobrý den paní Sáčková, toto strašně ráda čtu a hlavně doporučení jak se negativních myšlenek zbavit!!!Je pravda,že lidé mají hodně černé myšlení,ale poraďte jak s nimi mluvit,aby člověk nevypadal, že je z jiného světa? Koupila jsem si i od Louis l.Hay Mocné myšlenky s afirmacemi a moc mi pomáhají,ale příjde v zápětí někdo a začne na mě chrlit negativum.O knížce každému asi člověk říct nemůže,protože né,že by byl tak úplně za blázna,ale koukají jinak.Nebo je to můj špatný úhel pohledu? Ale určitě čtu pozorně každou vaši poštu a moc mi pomáhá.Děkuji,že tomu tento čas věnujete.S pozdravem a přáním krásného dne,věrná čtenářka

Monika Junková

Dobrý den paní Ivo. Chtěla bych Vám poděkovat za krásná slova a pomoc při našem sezení přes Skype. Nejsem obchoďák, ale vlastním obchod se Smíšeným zbožím a nynější krize se mě taky dotkla, tak jako každýho. A po Vašich slovech jsem se rozhodla, že to nevzdám a v obchodě budu pokračovat. Řešily jsme spolu i nějaké moje rodinné problémy. Pochopila jsem, že mé starosti si stejně budu muset vyřešit sama, ale také jsem pochopila, že každá rodina má svoje kostlivce a je jenom na nás, jak rychle je budeme chtít vymíst a jestli je vůbec budeme chtít vymíst. Snažím se a nakoupila jsem si už potřebný nářadí (knížky o pozitivním myšlení…atd.) a čtu a čtu a čtu! Děkuji také za Vaše články, které jsou přínosem, pro toho, kdo chce, aby mu byly přínosem. Tak hodně zdaru Vaší práci a čím dál víc klientů Vám přeje

Irena Stupkováobchod se Smíšeným zbožím

Dobrý den paní Sáčková, viděla jsem vaší přednášku s paní Michaličkovou na webináři. Jsem moc ráda, že předáváte své zkušenosti dalším lidem a pomáháte jim. Mou profesí je také práce s lidmi ve finančním oboru-finanční poradenství. Pomáhám lidem řešit jejich situace ve financích a zpracovávat finanční plány do budoucna. Práce s finančním trhem a s lidmi potřebuje také neustálé vzdělávání. Jsem ráda, když lidi mají možnost se obrátit na člověka odborníka s dobrým srdcem, který jim poskytne, dobré informace a pomůže řešit to, co potřebují. Budu moc ráda za vaše zkušenosti v obchodě.

Ilona Karlíková, ilona-karlikova@seznam.cz

Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení. 

Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157

Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.