Stav mysli rozhoduje o vašem životě a prodejních výsledcích

Opět se potvrzuje, že stav mysli rozhoduje o výsledku a nejistota vyvolává obavy a strach. Myšlenky jdou negativním směrem. Jako na běžícím pásu se vybavují katastrofické scénáře, které vidíte živě před očima. Takto většinou reagujete na špatné zprávy. Tento negativní proud myšlenek je nutné, co nejrychleji zastavit. 

Stav mysli ovlivní, jak dlouho vám bude trvat, změna z negativního na pozitivní myšlení.

Doba přeladění se u každého liší. Jestliže máte zdravé sebevědomí, tak se za chvíli tzv. „oklepete“ a naladíte se zase na vlnu pozitivního myšlení. Jestliže máte sebevědomí pošramocené, trvá vám přechod na pozitivní myšlení mnohem déle. Někomu se to vůbec nepovede.

Proč stav mysli a pozitivní myšlení?

Pro obchodního zástupce je velice důležité, umět se vyrovnat s negativním myšlením. V současnosti je stále složitější, odpoutat mysl od obav a strachu Vašich zákazníků. I když jste zkušený obchodní zástupce, občas se objeví zprávy a informace, které vás nepříjemně překvapí. Právě proto je nezbytné, udržovat stav mysli na pozitivní vlně.

V maloobchodě hodně přituhuje, některé firmy začínají řešit existenční potíže. Některé provozovny se zavírají. Nervozita a beznaděj u některých obchodníků narůstá. Nesmíte se nechat zlomit představou, že vám všechny obchody zavřou, že to všichni vzdají. Většinou je situace méně dramatická, než si ji vykreslíte v myšlenkách. V obchodě je setrvačnost úžasná věc.

Rozhodování zákazníků, co dál, jak situaci řešit, může trvat několik měsíců i rok.

Účinná obrana, proti strachu a panice z budoucnosti je růst a pozitivní myšlení. Toto doporučení se týká každého, ne jenom obchodních zástupců. Sebevzdělávání vám dá potřebnou jistotu, zvýší sebevědomí a díky tomu i víc prodáte.

Jste obchodní zástupce? Chcete přežít nebo žít? Začněte pravidelně doplňovat pozitivní energii. Negativní myšlenky do hlavy vůbec nepouštějte.

Mozek se nedovede současně zabývat pozitivní a negativní myšlenkou.

Jednu si musí vybrat, jakou si vybere, záleží jenom na Vás.

Představte si, že ráno vyrážíte za zákazníky a na zádech máte prázdný batoh, na negativní myšlenky. Většina zákazníků vám do batohu něco negativního přidá. Ráno jste o batohu ani nevěděli, ale odpoledne se pod jeho tíhou ohýbáte. Abyste nepadli na kolena a byli další den fit, musíte ten negativní batoh vysypat nebo zahodit. Pravidelně každý den, třeba i několikrát.

Vždy si představuji, jak stojím na hoře, na vysoké skále. Sundám batoh a hodím ho dolů.  Dívám se, jak padá níž a níž, až úplně zmizí a s ním i vše negativní. Výsledkem je pocit klidu a příjemného uvolnění. 

V autě místo zpráv poslouchejte audio nahrávky a cedéčka. Přemýšlejte, jak můžete svoji situaci vylepšit. 

Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář

Ivana Sáčková
Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 25 let. S radostí pomáhám obchodním zástupcům a podnikatelům zvyšovat úspěšnost a efektivitu prodeje. Díky tomu za stejný čas více prodají a žijí své sny.
Jsem autorkou jedinečného e-booku Manuál úspěšného obchodního zástupce , ve kterém předávám ověřené prodejní principy a úspěšnou obchodní strategii. díky které můžete i vy nělikanásobně rozšířit maloobchodní síť zákazníků. dovézt rekordní tržbu v historii firmy a žít své sny.
Komentáře
  1. Liba napsal:

    Dobrý den Ivanko,
    velmi chci poděkovat za váš článek, který mne velmi posunul v mém právě velmi těžkém období. Rozhoduji se zda setrvat v zaměstnání a nebo se věnovat pouze práci, která mne baví. Váš článek mě přivedl na pozitivní cestu a tou se vydám. Velmi děkuji a přeji mnoho úspěchů Liba

  2. Josef Mencl napsal:

    Vážená paní Líbo,

    Vaše rozhodnutí dělat jen to co Vás baví je tím nejlepším rozhodnutím, které jste mohla udělat a myslím, že toho nebudete litovat. A samozřejmě děkuji paní Sáčkové za její pilnou práci při přípravě tohoto webu. Čtu všechny články, které posílá, ale reaguji jen zřídka. Takže se tímto omlouvám za málo příspěvků. S přáním nádherných dnů

    Josef Mencl

  3. Dagmar Klockova napsal:

    Dobrý den paní Ivo,
    moc se mi líbí Vaše články.I manuál obchodního zástupce je super. Jsem lektorka angličtiny a němčiny a hodně mi pomohl uspořádat si myšlenky, jak získávat nové zákazníky. Ono je jedno, jestli člověk chce prodat výrobek nebo službu.Princip mezilidské komunikace zůstává stejný. Děkuji také za newslettery občas si ráda přečtu Vaše články. Děkuji Dáša

    • Hezký den, paní Dášo,
      děkuji za Vaši milou zpětnou vazbu. Těší mě, že Vám mohu takto na dálku pomáhat, kdykoli potřebujete.
      Máte pravdu, principy zůstávají a stále platí, že při prodeji produktů nebo služeb, jsou principy důležitější než
      některé prodejní techniky a trendy. jak píšete: „Princip mezilidské komunikace zůstává stejný.“ Třeba ten, že komunikujeme i když mlčíme a jen se díváme na našeho komunikačního partnera. Z jeho očí a mimiky obličeje můžeme číst jako z knihy. :)

      Přeji příjemný den a mnoho spokojených zákazníků.
      Ivana

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů