Kategorie: Vztahy

Místo pochopení a zákaznické péče přišlo šlehnutí bičem.

Do stejného servisu jezdím s auty víc jak 15 let. Když jsem potřebovala něco na autě zkontrolovat nebo opravit, zvedla jsem telefon, zavolala a vždycky jsme se na termínu domluvili. Tentokrát to bylo jinak. Místo pochopení a zákaznické péče přišlo nečekané šlehnutí bičem. Vůbec mě nenapadlo, že by se mi toto mohlo stát. Chápu, že občas...

Žiju své sny na plný plyn

Žiju své sny na plný plyn. Uvědomila jsem si to v plné síle asi před dvěma týdny. Byl to takový „AHA moment“, až mi vyhrkly slzy. Došlo mi, že opravdu žiju své sny na plný plyn, jenomže jsem to v té rychlosti přestala vnímat. Nechala jsem se pohltit starostmi „všedních“ dní. Rány osudu a nové cíle,...

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři dárky, které zvyšují prodeje. Máte je k dispozici a nic vás nestojí. Napadlo vás, co by to mohlo být? Čím potěšíte zákazníka, aby se cítil dobře a měl chuť přijít znovu?...

5 tipů, jak působit přesvědčivě na zákazníky

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte být přesvědčiví. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná necítíte. Nejistotu a obavy nechte za dveřmi zákazníkovi kanceláře. Buďte přesvědčiví a více prodáte Jednoduše se to řekne, ale hůř dělá. Zejména, když s prodejem začínáte. Podobné je...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší tlak na zákazníky, aby se zvýšily prodeje. Obchodní zástupci na zákazníky více tlačit nechtějí, aby o ně nepřišli. Tvrzení vedoucích týmů i obchodních zástupců jsou z jejich pohledu oprávněná. Pojďme...

Syndrom debilního zákazníka – 2. část

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když spěcháte, jste nervózní, vystresovaní, rozhodí vás každá maličkost. Stačí jeden zákazník, který zavolá a ptá se na věci, které jste mu vysvětlovali už stokrát. Pokud nezměníte...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit, že stále něco musíte a nestíháte. Odtud už je jenom krůček k syndromu debilního zákazníka.  Nemáte tušení, o co jde? Malá nápověda. Dříve se říkalo: „Náš zákazník,...

Zlepšete komunikaci, získáte více spokojených zákazníků.

Všimli jste si, že lidé mezi sebou stále méně komunikují? Je to paradox, čím jsou kvalitnější komunikační technologie, tím méně spolu mluvíme. Tento trend se bohužel objevuje i v obchodě.   Zlepšete komunikaci, získáte více spokojených zákazníků.   Ve firmách je celkem běžné, že levá ruka neví, co dělá pravá. Vedení firmy automaticky předpokládá, že každý...

Také děláte změny pro dobro zákazníka?

Máte ve vašich propagačních materiálech věty typu: „Poskytujeme našim zákazníkům nejlepší služby. Pro naše zákazníky děláme maximum. Můžete se na nás spolehnout.“ Jaká je skutečnost? Chovají se firmy podle toho, co propagují?  Mám zkušenosti, že změny, které se konají pro „dobro zákazníka“ fungují většinou opačně. V bankách se pro „dobro zákazníků“ (klientů) krátí pracovní doba. Původně...

Naučte se říkat ne.

Je obchodní zástupce ve firmách holka pro všechno? Někdy to tak vypadá. Vedení firem řeší různé situace tím, že tam pošle obchodního zástupce, ať to zvládne. Vždyť umí komunikovat a „vykecat se z problému“. Je potřeba něco dopravit na firmu? OZ jede kolem, cca 100 km není žádná zajížďka a čas na víc, ten nás vůbec...