Kategorie: Vztahy

Místo pochopení a zákaznické péče přišlo šlehnutí bičem.

Do stejného servisu jezdím s auty víc jak 15 let. Když jsem potřebovala něco na autě zkontrolovat nebo opravit, zvedla jsem telefon, zavolala a vždycky jsme se na termínu...

Žiju své sny na plný plyn

Žiju své sny na plný plyn. Uvědomila jsem si to v plné síle asi před dvěma týdny. Byl to takový „AHA moment“, až mi vyhrkly slzy. Došlo...

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři...

5 tipů, jak působit přesvědčivě na zákazníky

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte být přesvědčiví. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...

Syndrom debilního zákazníka – 2. část

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Zlepšete komunikaci, získáte více spokojených zákazníků.

Všimli jste si, že lidé mezi sebou stále méně komunikují? Je to paradox, čím jsou kvalitnější komunikační technologie, tím méně spolu mluvíme. Tento trend se...

Také děláte změny pro dobro zákazníka?

Máte ve vašich propagačních materiálech věty typu: „Poskytujeme našim zákazníkům nejlepší služby. Pro naše zákazníky děláme maximum. Můžete se na nás spolehnout.“ Jaká je skutečnost? Chovají...

Naučte se říkat ne.

Je obchodní zástupce ve firmách holka pro všechno? Někdy to tak vypadá. Vedení firem řeší různé situace tím, že tam pošle obchodního zástupce, ať to...