Kategorie: oslovení zákazníků

Má improvizace své místo při komunikaci se zákazníkem? Ano nebo Ne?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může improvizace ovlivnit výsledek vašeho telefonátu, obchodního jednání, schůzku samotnou nebo přímo úspěšnost prodeje? Jak se díváte na improvizaci při oslovení...

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...

Jak moc tlačíte na zákazníka, aby koupil právě od vás

Mnohé firmy mají strategii, maximální výši tržeb. Jak se často ve firmách plánuje? Každý rok Vám navýší plán předcházejícího roku o nějaká procenta. Dostanete měsíční plán...

Jak jednoduše zvýšit prodej?

Ptáte se, jak obchodní zástupce zvýší prodej, když se mu často stává, že nic neprodá? Důvodů proč neprodá je mnoho. Někdy jsou to drobnosti a maličkosti,...