Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může improvizace ovlivnit výsledek vašeho telefonátu, obchodního jednání, schůzku samotnou nebo přímo úspěšnost prodeje? Jak se díváte na improvizaci při oslovení...
Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...
Tato technika oslovení rozděluje lidi na dvě nesmiřitelné skupiny. Jedna o této technice tvrdí, že její používání je neomalenost, arogantnost a neúcta k lidem, se kterými se chcete...
Nastala doba koronavirová, pro někoho doba „nucené dovolené“, krize a nečekaných změn. Pro druhého příležitost ke změně a osobnímu růstu. Nechci hodnotit, který pohled na současné dění...
Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o umělé inteligenci, digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0...
Než vám řeknu 7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat, podívejme se, co se děje když plán nemáte. Pro jednoduchý příklad zabrousíme do sportu. Představte si,...
Jak prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky? Někdy stačí být dobrým pozorovatelem, využít přítomného okamžiku a sledovat dění kolem sebe. A …potom to použít v praxi....
Do stejného servisu jezdím s auty víc jak 15 let. Když jsem potřebovala něco na autě zkontrolovat nebo opravit, zvedla jsem telefon, zavolala a vždycky jsme se na termínu...
Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají...
Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve...