head>
No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři dárky, které zvyšují prodeje. Máte je k dispozici a nic vás nestojí.
Napadlo vás, co by to mohlo být? Čím potěšíte zákazníka, aby se cítil dobře a měl chuť přijít znovu?
Asi víte, že o úspěšnosti v prodeji rozhodují emoce. Proto je jeden z dárků úsměv. Nic nestojí a zlepší náladu nejen zákazníkům, ale i vám. Zkuste být naštvaní s úsměvem na rtech. To nejde, to nedáte, i kdybyste chtěli sebevíc. :-)
A teď je řada na vás.
Slevu fakt nemyslím. Pomůžu vám. Nápovědu hledejte ve videu s Vlastou Burianem alias obchodním příručím, toho času bez práce. Je to krátká a zábavná ukázka z filmu Zlaté dno aneb „Jak správně prodat“. Ve videu najdete i další tipy, které využijete při prodeji i dnes.
Inspirujte článkem i svoje přátele.