Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený.

No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři dárky, které zvyšují prodeje. Máte je k dispozici a nic vás nestojí.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

Napadlo vás, co by to mohlo být? Čím potěšíte zákazníka, aby se cítil dobře a měl chuť přijít znovu?

Asi víte, že o úspěšnosti v prodeji rozhodují emoce. Proto je jeden z dárků úsměv. Nic nestojí a zlepší náladu nejen zákazníkům, ale i vám. Zkuste být naštvaní s úsměvem na rtech. To nejde, to nedáte, i kdybyste chtěli sebevíc. :-)

A teď je řada na vás.

Jaké jsou další dva dárky pro zákazníky, které zvyšují prodeje?

Slevu fakt nemyslím. Pomůžu vám. Nápovědu hledejte ve videu s Vlastou Burianem alias obchodním příručím, toho času bez práce. Je to krátká a zábavná ukázka z filmu Zlaté dno aneb „Jak správně prodat“. Ve videu najdete i další tipy, které využijete při prodeji i dnes.

Inspirujte článkem i svoje přátele.

Ivana Sáčková
Skvěle se vyznám v práci obchodního zástupce. Věnuji se ji přes 25 let. S radostí pomáhám obchodním zástupcům a podnikatelům zvyšovat úspěšnost a efektivitu prodeje. Díky tomu za stejný čas více prodají a žijí své sny.
Jsem autorkou jedinečného e-booku Manuál úspěšného obchodního zástupce , ve kterém předávám ověřené prodejní principy a úspěšnou obchodní strategii. díky které můžete i vy nělikanásobně rozšířit maloobchodní síť zákazníků. dovézt rekordní tržbu v historii firmy a žít své sny.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů