Štítek: obchodní zástupce

Patří laskavost a pochopení obchodního zástupce do jeho práce v 21století

Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0 a ztrátě pracovních pozic. Jeden by se z toho rozklepal strachy, že přijde o práci. Jak to tedy všechno souvisí s pozicí a prací obchoďáka? Velmi. Podle mého soudu...

7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat a proč je nedokonalý plán lepší než žádný plán

Než vám řeknu 7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat, podívejme se, co se děje když plán nemáte. Pro jednoduchý příklad zabrousíme do sportu. Představte si, že jste se rozhodli, že začnete běhat. Ze svého rozhodnutí máte dobrý pocit. Vyrážíte poprvé ven, aniž byste tušili, kolik km uběhnete a co s vámi běh udělá. Nebudu rozebírat,...

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů. Prodávejte jim jejich splněné přání a sny.

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Místo toho zákazníkům prodejte jejich splněná přání, touhy, sny a vize. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají problém domluvit si schůzku a dostat se na jednání se zákazníkem. Sjednat schůzku telefonem je stále složitější, protože...

Obchodní zástupci se brání. Nechceme být cvičené opičky. Chceme být jiní.

Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve zisku. Jako první, si posvítí na obchodní zástupce a jejich obraty. Běžná reakce obchoďáků je brblání, „frflání“ a negativní reakce na větší zájem o jejich prodejní výsledky. Znám to z vlastní...

3 tipy jak se zbavíte stagnace prodeje a nastartujete jeho růst

Žhavé téma podzimu je stagnace prodeje u obchodních zástupců. Stagnace je věrná kamarádka frustrace. Přestože o ni nestojíte, potkáte jí častěji, než byste chtěli. Připlíží se pěkně zezadu a hupsne vám za krk. Drží se vás jako klíště a nechce se potvora pustit. Stagnace prodeje je obrovským problémem nejen obchodních zástupců, ale i jejich obchodních...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli ano, tak jste světlou výjimkou a přijměte moji gratulaci. 90% obchodních zástupců je vystresovaných, uhoněných a frustrovaných z toho, že jim prodej nejde podle jejich představ. Během obchodní...

Proč se obchodním zástupcům nedaří sjednat schůzku po telefonu

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí k telefonu, aby obvolával nové potenciální zákazníky. Ať se otrká a získá zkušenosti. A jaký je výsledek? Nováček je psychicky na dně a schůzky domluvené nemá. Za to strach z telefonování...

Rozlouskněte tři oříšky (pro obchodní zástupce) a začnete víc prodávat

Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje.   Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky: Víte, jak získat dostatek zákazníků? Víte, jak zákazníky oslovit a jak s nimi komunikovat? Víte, proč při prodeji není cena to nejdůležitější? Pokud jste alespoň na 1 otázku odpověděli...

Syndrom debilního zákazníka – 2. část

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když spěcháte, jste nervózní, vystresovaní, rozhodí vás každá maličkost. Stačí jeden zákazník, který zavolá a ptá se na věci, které jste mu vysvětlovali už stokrát. Pokud nezměníte...

Top 10 nejhůře obsazovaných pozic 2014

V úterý 10. června 2014 byly zveřejněny výsledky 9. ročníku každoročního průzkumu ManpowerGroup – Nedostatek lidí s potřebnou kvalifikací, který se zaměřuje na obsaditelnost konkrétních pozic vhodným uchazečem. Průzkum je prováděn každoročně jako součást pravidelného kvartálního průzkumu Manpower Index trhu práce a zaměstnavatelům byla položena otázka: Které z pozic jsou pro vás nejhůře obsaditelné vhodným uchazečem? Nejhůře...