head>
Často slyším, že si něco naplánujete a stejně to nikdy nevyjde. Stejně tak, že je plánování ztráta času. Plánování je na nic. Jak to máte vy? Plánujete? Má smysl v dnešní době něco plánovat? Osobně si myslím, že
S plánem je to jako s navigací. Navigaci využijete pouze v okamžiku, kdy se chcete dostat ze startu, bodu A do cíle, bodu B. Pokud cíl nezadáte, navigace vám ukáže bod, kde se právě nacházíte. To vše za předpokladu, že je dostupný signál GPS. Jinak je vám celá navigace k ničemu.
U plánování můžete použít stejný princip. Bod A znamená současné výsledky. Bod B znamená plánované výsledky. Dalším krokem je naplánování cesty mezi body A a B. V případě plánování cesty autem vám navigace přímo ukáže, kudy můžete jet.
Při plánování výsledků si jednotlivé kroky musíte nastavit sami. Nikdo to za vás neudělá, ani šéf. Ten vám stanoví cíl, bod B. Záleží jenom na vás, jakým způsobem se dostanete z bodu A do bodu B. Díky plánu předejdete mnoha zmatkům a chaosu.
kterým se budete řídit. Plán a jeho detaily si můžete kdykoliv upravit podle reálné situace. Abyste si nemuseli říkat, že je plánování ztráta času, je potřebné začít s plánem pracovat.
Dříve než některou aktivitu vyřadíte jako nefunkční, zjistěte, co způsobilo, že vám nefunguje, jak jste očekávali. Mnohdy je příčina v provedení samotné aktivity než v jejím principu.
Nemusí být problém v tom, že kontaktujete po telefonu. Úspěšnost sjednání schůzek po telefonu je závislá na způsobu jak se zákazníkem komunikujete. Obchodní jednání a jeho úspěšnost rovněž závisí na vašich znalostech. Proto je dobré znát klíčové obchodní a prodejní dovednosti.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář.