
Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.
Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...
head>
Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...
Než vám řeknu 7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat, podívejme se, co se děje když plán nemáte. Pro jednoduchý příklad zabrousíme do sportu. Představte si,...
Zdá se Vám, že spojení efektivity prodeje a sebevědomí je divné? Říkáte si, že sebevědomí patří do škatulky osobního rozvoje. Jistě, máte pravdu, ale sebevědomí je spojeno...
Patříte mezi obchodníky, kterým by se hodilo zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu? Přemýšlíte spíš o tom, jak se z telefonování „vyzout“ nebo jak se dá zvýšit jeho...
Zákazník ve Vás vidí experta. Ať nabízíte cokoli, zákazník si jde za Vámi pro radu. Má ve Vás důvěru, považuje Vás za specialistu ve svém oboru. Zákazník...
Po revoluci byl prodejní boom. Prodávalo se snad úplně všechno. Úplné začátky jsem nezažila, ale co jsem vyslechla od pamětníků, prožili úžasné období. Jak se...
Co říkáte? Je obchodní zástupce podvodník nebo není podvodník? Jedni budou velice hlasitě křičet: „Je to banda podvodníků, chtějí slušného člověka okrást.“ Druhá skupina lidí,...
Co vás napadne, když se řekne advent? Jak to vypadá v obchodech? Co prožívají obchodníci a obchodní zástupci? Většinou si představíte klid a pohodu, adventní věnec, kde postupně...
Máte pocit, že si jako zákazník můžete dovolit cokoliv? Co pro Vás znamená obchodníky ctěné pravidlo „Zákazník náš pán.“. Myslíte si, že vám dal někdo...