Štítek: obchodník

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...

7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat a proč je nedokonalý plán lepší než žádný plán

Než vám řeknu 7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat, podívejme se, co se děje když plán nemáte. Pro jednoduchý příklad zabrousíme do sportu. Představte si,...

Sebevědomí a efektivní prodej.

Zdá se Vám, že spojení efektivity prodeje a sebevědomí je divné? Říkáte si, že sebevědomí patří do škatulky osobního rozvoje. Jistě, máte pravdu, ale sebevědomí je spojeno...

5 tipů, jak zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu.

Patříte mezi obchodníky, kterým by se hodilo zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu? Přemýšlíte spíš o tom, jak se z telefonování „vyzout“ nebo jak se dá zvýšit jeho...

V očích zákazníka jste expert.

Zákazník ve Vás vidí experta. Ať nabízíte cokoli, zákazník si jde za Vámi pro radu. Má ve Vás důvěru, považuje Vás za specialistu ve svém oboru. Zákazník...

Jak se dříve prodávalo?

Po revoluci byl prodejní boom. Prodávalo se snad úplně všechno. Úplné začátky jsem nezažila, ale co jsem vyslechla od pamětníků, prožili úžasné období. Jak se...

Je obchodní zástupce podvodník?

Co říkáte? Je obchodní zástupce podvodník nebo není podvodník? Jedni budou velice hlasitě křičet: „Je to banda podvodníků, chtějí slušného člověka okrást.“ Druhá skupina lidí,...

Jaký je advent pro obchodní zástupce?

Co vás napadne, když se řekne advent? Jak to vypadá v obchodech? Co prožívají obchodníci a obchodní zástupci? Většinou si představíte klid a pohodu, adventní věnec, kde postupně...

Proč agresivita zákazníků roste? Proč jsou zákazníci zlí?

Máte pocit, že si jako zákazník můžete dovolit cokoliv? Co pro Vás znamená obchodníky ctěné pravidlo „Zákazník náš pán.“. Myslíte si, že vám dal někdo...