Kategorie: Vzdělání

Jenom kvalita nestačí. Chce to něco víc.

Jak je možné, že se firmy dostanou do červených čísel, i když mají vysoce kvalitní výrobky? Mají mezinárodní certifikáty jakosti, a přesto není o výrobky velký zájem? Vyšší cena...

Klíčové obchodní a prodejní dovednosti jsou jako skládačka

Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...

5 tipů, jak zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu.

Patříte mezi obchodníky, kterým by se hodilo zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu? Přemýšlíte spíš o tom, jak se z telefonování „vyzout“ nebo jak se dá zvýšit jeho...

Jak moc tlačíte na zákazníka, aby koupil právě od vás

Mnohé firmy mají strategii, maximální výši tržeb. Jak se často ve firmách plánuje? Každý rok Vám navýší plán předcházejícího roku o nějaká procenta. Dostanete měsíční plán...

Jak si vybírat své zákazníky. A 2 tipy k okamžitému použití.

Většina firem a podnikatelů žije v přesvědčení, že si nemůže vybírat své zákazníky. Obchodní zástupce tlačí do této prodejní strategie a trh se podle ní chová. Výsledkem je kvantita...

Jak halíře dělají talíře.

Známé pořekadlo:„Halíře dělají talíře“ se používá většinou v souvislosti s šetřením peněz. V práci obchodního zástupce najdete rovněž využití tohoto pořekadla. Kdy opravdu platí, že halíře dělají talíře....

Obchodní zástupci jsou stále v kurzu.

Dobrá zpráva pro všechny obchodní zástupce. Jsme stále žádaní, zaměstnavatelé bez nás nemohou být. :-) Tento a podobné články, které ukazují na nezbytnost obchodních zástupců, mě vždy...

Jak se stát vítězem a nebýt obětí?

Každý den potkávám lidi, kteří mají jedno společné. Dívají se na život očima oběti. Nepřemýšlejí nad tím, jak se stát vítězem. Však to sami znáte. Slýcháte...

Vymýšlíte si a lžete? Prozradí Vás řeč těla.

Při vymýšlení a lhaní Vás většinou odhalí řeč těla, pokud nejste trénovaný lhář. Můžeme se ptát: „Platí ještě, že lež má krátké nohy?“ Z pohledu práce obchodního...

Jak prodávat nehmotné produkty, aby zákazník koupil?

Nabízíte finanční služby, pojištění, inzerci a další produkty, které jsou nehmotné? Nevíte, jak prodávat nehmotné produkty? Máte pocit, že je složitější prodej služeb než prodej výrobků?...