
Rozlouskněte tři oříšky (pro obchodní zástupce) a začnete víc prodávat
Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje. Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...
head>
Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje. Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...
Vaše očekávání se nenaplnilo. Čekali jste úspěch a skvělé výsledky. Místo snadného výdělku přišlo zklamání a pocit zmaru. Možná zklamání a pocit beznaděje zrovna prožíváte. Možná jste v obchodě...
Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....
Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když...
Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...
Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano. V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85...
Je nenápadný a na první pohled neškodný. Nejde o nic závratného, pouze si zákazníka pečlivě zařadíte do vámi připravené škatulky. A v tom je právě ta zrada. Vaše první selekce zákazníků...
Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...
Paradoxem je, že při náboru obchodních zástupců se nejdříve přihlíží k délce praxe a potom přicházejí na řadu další atributy. Nejsem si jistá, zda se vedení firem zamýšlí...
O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...