
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může improvizace ovlivnit výsledek vašeho telefonátu, obchodního jednání, schůzku samotnou nebo přímo úspěšnost prodeje? Jak se díváte na improvizaci při oslovení...

Jak prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky? Někdy stačí být dobrým pozorovatelem, využít přítomného okamžiku a sledovat dění kolem sebe. A …potom to použít v praxi....

Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve...

Žhavé téma firemních porad a mítinků je stagnace prodeje u obchodních zástupců. Stagnace je věrná kamarádka frustrace. Přestože o ni nestojíte, potkáte jí častěji, než byste chtěli. Připlíží...

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců. Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli...

Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...

Vaše očekávání se nenaplnilo. Čekali jste úspěch a skvělé výsledky. Místo snadného výdělku přišlo zklamání a pocit zmaru. Možná zklamání a pocit beznaděje zrovna prožíváte. Možná jste v obchodě...

V úterý 10. června 2014 byly zveřejněny výsledky 9. ročníku každoročního průzkumu ManpowerGroup – Nedostatek lidí s potřebnou kvalifikací, který se zaměřuje na obsaditelnost konkrétních pozic vhodným...

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte? Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...

Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...