Štítek: dovednosti

Jak za 3 minuty prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky?

Jak prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky? Někdy stačí být teď a tady, využít přítomného okamžiku a sledovat dění kolem sebe. A …použít v praxi. Někdy stačí...

Obchodní zástupci se brání. Nechceme být cvičené opičky. Chceme být jiní.

Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve...

3 tipy jak se zbavíte stagnace prodeje a nastartujete jeho růst

Žhavé téma podzimu je stagnace prodeje u obchodních zástupců. Stagnace je věrná kamarádka frustrace. Přestože o ni nestojíte, potkáte jí častěji, než byste chtěli. Připlíží se pěkně...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli...

Jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky

Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...

Proč nepřichází úspěch a proč máte mizerné výsledky

Vaše očekávání se nenaplnilo. Čekali jste úspěch a skvělé výsledky. Místo snadného výdělku přišlo zklamání a pocit zmaru. Možná zklamání a pocit beznaděje zrovna prožíváte. Možná jste v obchodě...

Top 10 nejhůře obsazovaných pozic 2014

V úterý 10. června 2014 byly zveřejněny výsledky 9. ročníku každoročního průzkumu ManpowerGroup – Nedostatek lidí s potřebnou kvalifikací, který se zaměřuje na obsaditelnost konkrétních pozic vhodným...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...

Klíčové obchodní a prodejní dovednosti jsou jako skládačka

Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...

Jak si vybírat své zákazníky. A 2 tipy k okamžitému použití.

Většina firem a podnikatelů žije v přesvědčení, že si nemůže vybírat své zákazníky. Obchodní zástupce tlačí do této prodejní strategie a trh se podle ní chová. Výsledkem je kvantita...