
Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o umělé inteligenci, digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0...

Jak prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky? Někdy stačí být dobrým pozorovatelem, využít přítomného okamžiku a sledovat dění kolem sebe. A …potom to použít v praxi....

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. :-) Jenže vy jste...

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí...

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte působit přesvědčivě. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná...

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když...

Většina z nás mám potřebu mít kolem sebe uklizeno. Domácnosti a auta pravidelně uklízíme, ale na to nejdůležitější zapomínáme nebo „nemáme čas“. Trochu zpomalíme o dovolených nebo víkendech,...
Když se Vás někdo zeptá, jste úspěšní, jste oblíbení, máte přátele? Jak odpovíte? Jen tak v rychlosti řeknete jasně, že váháš nebo jenom mávnete rukou na znamení, že není správná doba na otázky. V dnešní uspěchané době...