
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může improvizace ovlivnit výsledek vašeho telefonátu, obchodního jednání, schůzku samotnou nebo přímo úspěšnost prodeje? Jak se díváte na improvizaci při oslovení...

Nastala doba koronavirová, pro někoho doba „nucené dovolené“, krize a nečekaných změn. Pro druhého příležitost ke změně a osobnímu růstu. Nechci hodnotit, který pohled na současné dění je lepší....

Může to být i váš příběh. Paní Dana se s vedením firmy domluvila, že bude obchodníkům navolávat schůzky s klienty a z uzavřených obchodů bude mít provizi. Vše vypadalo lákavě...

Do stejného servisu jezdím s auty víc jak 15 let. Když jsem potřebovala něco na autě zkontrolovat nebo opravit, zvedla jsem telefon, zavolala a vždycky jsme se na termínu...

Znáte to. Ve firmě nejde vše, jak by mělo jít. Majitel přemýšlí nad tím, co je potřeba změnit nebo udělat jinak, aby byla firma ve...

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak...

Možná vás napadlo pořekadlo: „Na hrubý pytel hrubá záplata“. Zase ne tak úplně, i když by si to možná někteří zákazníci zasloužili. :-) Jenže vy jste...

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři...

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud...

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí...