Štítek: komunikační dovednosti

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...

Technika oslovení, která rozděluje lidi, i přes to, že vás dostane na schůzku

Tato technika oslovení rozděluje lidi na dvě nesmiřitelné skupiny. Jedna o této technice tvrdí, že její používání je neomalenost, arogantnost a neúcta k lidem, se kterými se chcete...

Jak oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek?

Může to být i váš příběh.  Paní Dana se s vedením firmy domluvila, že bude obchodníkům navolávat schůzky s klienty a z uzavřených obchodů bude mít provizi. Vše vypadalo lákavě...

Jak za 3 minuty prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky?

Jak prodáte 3 x víc i bez speciální prodejní techniky? Někdy stačí být dobrým pozorovatelem, využít přítomného okamžiku a sledovat dění kolem sebe. A …potom to použít v praxi....

Místo pochopení a zákaznické péče přišlo šlehnutí bičem.

Do stejného servisu jezdím s auty víc jak 15 let. Když jsem potřebovala něco na autě zkontrolovat nebo opravit, zvedla jsem telefon, zavolala a vždycky jsme se na termínu...

Příběh o 6 (neuvěřitelných) dnech koučování

Příběh o 6 neuvěřitelných dnech koučování se začal psát v listopadu 2016, těmito slovy: „Hledám na příští rok pro jednoho z našich obchodních zástupců kouče, který s ním navštěvuje zákazníky,...

Je lepší navolávání schůzek nebo jít raději na kliku?

Pohybujete se ve světě prodeje? To jste asi někdy zvažovali, co je lepší. Navolávání schůzek nebo jít přímo „na kliku“. Jít přímo „na kliku“ znamená,...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli...

Proč se obchodním zástupcům nedaří sjednat schůzku po telefonu

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí...

Jak se dostat na schůzku, díky technice, kterou nikdo nepoužívá

Jak si dohodnout schůzku se zákazníkem, je věčné téma obchodníků. Dnes a denně obchodní zástupci řeší komu a jak zavolat, aby se mohli se zákazníkem sejít a prodat...