Štítek: kontaktování zákazníků

Patří laskavost a pochopení obchodního zástupce do jeho práce v 21století

Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0 a ztrátě pracovních...

Jak oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek?

Může to být i váš příběh.  Paní Dana se s vedením firmy domluvila, že bude obchodníkům navolávat schůzky s klienty a z uzavřených obchodů bude mít provizi. Vše vypadalo lákavě...

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů. Prodávejte jim jejich splněné přání a sny.

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Místo toho zákazníkům prodejte jejich splněná přání, touhy, sny a vize. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je...

Je lepší navolávání schůzek nebo jít raději na kliku?

Pohybujete se ve světě prodeje? To jste asi někdy zvažovali, co je lepší. Navolávání schůzek nebo jít přímo „na kliku“. Jít přímo „na kliku“ znamená,...

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase...

Okurková sezóna, mýtus nebo výmluva

Říká se, že prázdniny jsou okurková sezóna. Je to mýtus nebo výmluva? Fakt, je ten, že některé firmy mají prodejní špičku, jiné „okurkovou sezónu“.  Ať...

Jak prodávat služby, jako na běžícím pásu

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak...

Jak roztočit kolo úspěšného kontaktování nových zákazníků

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud...

Jak zvýšit úspěšnost v kontaktování?

Máte nějaký plán, systém či strategii při kontaktování potencionálních zákazníků? Nebo pálíte naslepo a ono to občas vyjde? Nevíte, jak zvýšit Vaši úspěšnost v kontaktování zákazníků? Podle...

Víte, kdo je váš zákazník a proč ho hledat?

Víte, kdo je váš zákazník? Přemýšleli jste někdy nad tím?  Říkáte si, že svoje služby nebo produkt, můžete prodat každému? Že pro vás, není segmentace...